صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 24
کد خبر: ۹۹۷۲۴

واکنش به برخی شبهات درباره جلسات نمایندگان مجلس

نماینده دشت آزادگان در مجلس در واکنش به طرح برخی اتهامات علیه نشست‌های نمایندگان مجلس گفت: وزرا بر حسب واقعیات و بر حسب معیارهای قانونی انتخاب می‌شوند.

به گزارش راهبرد معاصر قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارت امروز صبح محمود احمدی بیغش در مجلس گفت: اظهارات آقای احمدی بیغش در بحث رأی اعتماد به وزرا که در جلسه امروز مجلس مطرح شدن موجب وهن مجلس است و بین نمایندگان بازخورد منفی دارد.

 

وی افزود: رئیس مجلس جلسات فراکسیونی، کمیسیونی و جلسه با روسای کمیسیون‌ها و همچنین جلساتی را با اعضای دولت دارد و این دلیل بر این نیست که اگر وزرای پیشنهادی با آقای قالیباف نشستی داشته باشند، دال بر موضوع خاصی باشد.

 

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ویژگی که آقای قالیباف دارد این است که همیشه کار را به نمایندگان محول می‌کند و ما ندیده‌ایم که آقای قالیباف در رابطه با کابینه دولت خدای ناکرده موضع‌گیری شخصی داشته باشد و به طور پنهانی مطلبی را به نمایندگان بگوید.

 

ساعدی خاطرنشان کرد: ما صحبت‌های امروز صبح آقای احمدی بیغش را مردود می‌دانیم و ما از ایشان انتظار داریم که مستند صحبت کند، این گونه صحبت کردن و تکه انداختن و کنایه زدن فقط فضای جامعه را ملتهب می‌کند که این رفتار هم رفتار درستی نیست.

 

وی افزود: اتهاماتی که آقای احمدی بیغش مطرح کرد، بنده حقیقتا مشاهده نمی‌کنم، مجلس هم حرمت خود را نگاه می‌دارد و هم اقتدارش را حفظ می‌کند. نمایندگان در مجلس به نمایندگی از ملت شریف ایران رأی می‌دهد و وزرا بر حسب واقعیات و بر حسب معیارهای قانونی انتخاب می‌شوند.

 

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزرایی هم که بر اساس معیارهای مشخص شده صلاحیت لازم را نداشته باشند، نمایندگان ضمن احترام به آنها به این وزرا رأی احترام نخواهند داد و کسی که در تراز کار وزارت نباشد از مجلس رأی اعتماد نخواهد گرفت./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: