یوسف نوری: ستاد کرونا مبنای تصمیم‌گیری برای آموزش حضوری است-راهبرد معاصر
ترفند جدید شیادان؛ انتشار لینک‌های آلوده با عنوان تلگرام و اینستاگرام فیلترنشده سرقت دارو‌های سرطان در بیمارستان شریعتی هم تایید شد اخاذی یک رمال از خواننده معروف زمان اعلام نتایج آزمون‌های معلمی مشخص شد + توضیحات سخنگوی وزارت آموزش و پرورش جزئیات تازه از گروگان‌گیری هولناک یک خانواده ۹ نفره رشتی به مدت ۲ سال + توضیحات مقام قضایی وزیر آموزش و پرورش: مشکل ۲۱۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان رفع شد مجوز پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش صادر شد + جزئیات خشکی تالاب پریشان ۱۵ ساله شد ماجرای یک پرونده عجیب در دادسرای جنایی تهران؛ مقتول زنده بود سرقت‌های سریالی با بازی در نقش پرستار کودک زمان رونمایی از تراموای تهران ماجرای جراحی که از بیمار خود سرطان گرفت اختصاص شعبه ویژه پرونده‌های سقط غیرمجاز در دادسرا نگرانی از افزایش سرطان گوارش در ایران تمدید مهلت مشاهده و تایید «سوابق تحصیلی» تا ۲۰ دی/ الزام تمامی داوطلبان کنکور برای تایید سوابق

یوسف نوری: ستاد کرونا مبنای تصمیم‌گیری برای آموزش حضوری است

رضا حاجی‌پور، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش در این جلسه حضور یافت و برنامه‌های این وزارتخانه در سال جدید را تبیین کرد.ر
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۴ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 05
کد خبر: ۱۲۸۳۰۶

به گزارش راهبرد معاصر حاجس پور در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش در این جلسه حضور یافت و برنامه‌های این وزارتخانه در سال جدید را تبیین کرد.

وی بیان کرد: همچنین درباره بازگشایی مدارس و آموزش حضوری در این جلسه بحث و تبادل نظر شد، وزیر آموزش و پرورش در این خصوص تأکید کرد که مبنای تصمیم‌گیری برای آموزش حضوری یا غیرحضوری، ستاد ملی مقابله با کرونا است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه تأکید شد که باید کلیه لوازم بهداشتی و مواد ضد عفونی در اختیار مدیران مراکز آموزشی قرار گیرد.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: درباره ضرورت تدوین قانون رتبه‌بندی معلمان و اجرای دقیق آن هم بحث و تبادل نظر شد و نمایندگان بر این موضوع تأکید کردند./مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر