قوه قضاییه: هیچ اتفاق جدیدی در پرونده تتلو رخ نداده است تولید داروی خوراکی ضدسرطان از مهرماه استرداد جاعل و کلاهبردار ۱۱ هزار میلیاردی به کشور هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۴/۲۸؛ موج گرما در راه ایران حکم اعدام سه متجاوز به عنف در گرگان اجرا شد اطلاعیه آموزش و پرورش درباره ادعای تقلب در آزمون مدارس سمپاد آخرین وضعیت اختلالات GPS در تهران و دیگر نقاط کشور اتهام تجاوز به ۸ زن در پرونده «کیوان» / شیما قوشه، وکیل: متهم با قرار وثیقه ۲۰ میلیارد تومانی آزاد است دریافت یارانه برای مرد تاجر ۲ میلیارد تومان تمام شد! وزیر علوم: ۸۵ درصد داوطلبان بدون کنکور وارد دانشگاه‌ها می‌شوند/ به سمت حذف کنکور می‌رویم ویروس گوارشی جدید در راه است؟ وزیر آموزش و پرورش: از میان ۹۰۰ هزار شرکت کننده مرحله اول کنکور، ۵۰۰ هزار نفر داوطلب دانشگاه فرهنگیان بودند/ ۷۲ هزار نفر وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شدند آلمان موفق به ساخت ماده‌ای شد که تا به امروز وجود نداشت آغاز به کار رسمی تاکسی اینترنتی تهران؛ به زودی ممنوعیت عمل جراحی زیبایی توسط پزشکان عمومی برداشته شد

درخواست وزیر آموزش و پرورش از مولفین کتب درسی

وزیر آموزش و پرورش گفت: تقویت ارتباط با معلمان و دانش آموزان به عنوان اصلی‌ترین مخاطبان کتاب‌های درسی بسیار ضروری است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۰۸ تير ۱۴۰۱ - 2022 June 29
کد خبر: ۱۴۰۳۹۴

به گزارش راهبرد معاصر، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه، با اشاره به شخصیت والا و منش اخلاقی و سیره عملی شهید عالی قدر بهشتی، اظهارداشت: این شهید گرانقدر در سیره عملی بسیار نظام‌مند، رئوف و دقیق بود.

در کتاب‌های درسی به سیره، روش و منش زندگی معلمان شهید پرداخته شود

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بسیاری از تحولات با برنامه درسی ایجاد می‌شود و قطعاً سازمان پژوهش گرانیگاه تحول در آموزش و پرورش است و حکمرانی تعلیم و تربیت در این سازمان باید صورت گیرد. باید در محیط یادگیری، کلاس درس و کتاب‌های درسی به سیره، روش و منش زندگی معلمان شهید پرداخته شود.

تذکر مقام معظم رهبری در مورد زوائد کتاب‌های درسی؛ یک خواست اجتماعی است

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با فرهنگیان کشور در خصوص حذف زوائد کتاب‌های درسی گفت: تذکر حضرت آقا؛ یک خواست اجتماعی است، لذا مولفین کتب درسی، نظرات دانش آموزان و معلمان و توجیه و دلابل و منطق آن‌ها را جویا شوند. باید موارد اصلاح شده، افزوده شده و تغییر یافته در کتاب‌های سال تحصیلی آینده را با ذکر دلایل و به صورت دقیق برای جامعه بیان کنیم، لذا جامعه باید بداند برای کتب درسی چه فعالیت‌هایی انجام می‌شود.

ضرورت تقویت ارتباط سازمان پژوهش با معلمان و دانش آموزان به عنوان اصلی‌ترین مخاطبان کتاب‌های درسی

نوری افزود: خارج از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی؛ معلم‌ها، متخصص برنامه درسی نیستند، لذا باید معلمان را با برنامه‌های درسی آشنا کنیم. از این رو تقویت ارتباط با معلمان و دانش آموزان به عنوان اصلی‌ترین مخاطبان کتاب‌های درسی بسیار ضروری است. تا ابهامات کتاب درسی برایشان برطرف شود چرا که معلم است که درس را منتقل می‌کند و فرآیند یادگیری را تکمیل می‌کند./مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار