بررسی مشکلات اساسی آیین نامه رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر

بررسی مشکلات اساسی آیین نامه رتبه بندی معلمان

در ادامه می توانید مشکلات اساسی آیین نامه رتبه بندی معلمان را بخوانید.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۴ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 05
کد خبر: ۱۴۱۲۷۸

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از کانال مطالعه و مطالبه ی قانون مشکلات اساسی آیین نامه رتبه بندی معلمان به قرار زیر است:

۱) قرار گرفتن مشروط معلم ها {باهر سابقه ای} در رتبه آموزشیار معلم در صورت عدم کسب حداقل امتیاز لازم

۲) اعمال شرط دو سال خدمت جهت بهره مندی از رتبه بندی برای معلمانی که قبل از ۳۰ سال خدمت قصد بازنشستگی دارند.
۳) تغییر رتبه های شغلی فعلی ( ماده ۶۵ قانون م خ ک ) متناسب با رتبه بندی برای مستخدمین جدید

۴) برای تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی کسب رتبه مربی معلم الزامی شده است.

۵) استفاده از ارزیابان حرفه ای اما خارج از آموزش و پرورش
۶) برای ارتقا و کسب هر رتبه، شاخص های متفاوت و جدیدی برای ارزیابی در نظر گرفته شده است که امتیازات و آیتم های قبلی را نادیده می گیرد.

۷) داشتن کد مستخدمی برای مشمول شدن رتبه بندی برای معلمان

۸) تهیه شیوه نامه و سامانه بارگذاری مستندات با نظر سازمان اداری استخدامی باشد.
۹) مجازات انتظامی برای همکاران

۱۰) سخت گیری در رتبه ۴ و ۵ و اعطای این رتبه ها با نظر هیات ممیزه مرکزی (وزارت) خواهد بود./کانال مطالعه و مطالبه قوانین

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده