برنامه بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ انفجار در حمیدیان رشت ۳ مصدوم بر جا گذاشت واکنش معنادار علیرضا دبیر پس از حمله تند علی دایی به او + عکس پایان دوران «موسیمانه» / استقلال با سهراب جان گرفت حضور رهبر انقلاب بر سر مزار رستم قاسمی + عکس واکنش علی دایی به اظهارات علیرضا دبیر: چه‌کاره مملکت است که برای من تعیین‌تکلیف کند / به زندگی خصوصی خودتان برسید تصادف زنجیره‌ای در ایلام ۴ نفر را به کام مرگ فرستاد استقلال در پی بازگرداندن استراماچونی / پیشنهاد وسوسه‌انگیز آبی‌ها تا ۲۰۲۸ تصویری از فرزند شهید صیاد شیرازی در مراسم تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب معبد زیر زمینی + عکس پزشک گرگانی جلوی خانه اش به قتل رسید سالم‌ترین روش درمان چاقی چیست؟ تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ با کودکانی که بیش از اندازه بازی‌های کامپیوتری انجام می‌دهند، چگونه رفتار کنیم؟ آیا تعریق به سوزاندن کالری کمک می‌کند؟ معاون وزیر کشور: ۲ میلیون مهاجر غیرقانونی افغانستانی در ایران زندگی می‌کنند

چه کسانی در رتبه بندی معلمان امتیاز ویژه می گیرند؟

عباس نجار گفت: نقش گروه‌های آموزشی را در تصمیم‌گیری برای معلمان و وضعیت معیشتی آنها پررنگ کردیم و امتیاز ویژه‌ای در این مورد در مرحله رتبه بندی معلمان قرار دادیم.
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 17
کد خبر: ۱۵۰۸۹۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در رتبه بندی معلمان یکی از مهم‌ترین عوامل و عناصر گروه‌های خواهند بود؛ نقش گروه‌های آموزشی را در تصمیم‌گیری برای معلمان و وضعیت معیشتی معلمان پررنگ کردیم و امتیاز ویژه‌ای در این مورد در مرحله رتبه بندی فرهنگیان قرار دادیم. بنابراین هدایت معلمان توانمند به سمت گروه‌های آموزشی، جزو برنامه‌ها و اهداف مهم آموزش و پرورش است.

 


نجار در ادامه عنوان کرد: آنچه مهم و چشم‎گیر است، نگاه به عملکرد سال‌های گذشته است که طبق محدودیت‌ها و شرایط در نظر گرفته شده عملکرد ضعیفی داشته‌ایم و در صدور ابلاغ به مناطق مربوطه باید توجه ویژه‌‎‌ای به عملکردها شود.

 

نجار متذکر شد: به دلیل مقاومت در برخی مدارس و برخی محدودیت‌ها، درصد فراگیری فناوری کم است؛ در دوسال فراگیری ویروس کرونا، این فرصت به ما اختصاص داده شد تا بتوانیم از ظرفیت فناوری استفاده کنیم؛ استفاده از فناوری در آموزش به دانش‌آموزان فرصت یادگیری بهتری نسبت به حضور واقعی معلم در کلاس‌های درس می‌دهد.


وی در پایان تأکید کرد: یک معلم نباید خود را محدود به تدریس حضوری کند، بلکه لازم است از راه‌های مختلف، محتواهای آموزشی را به دانش‌آموزان برساند؛ هوش آموزشی خود را تقویت کند و با این کار سطح یادگیری دانش‌آموزان را چند برابر کرده و فعالیت خود را در عرصه آموزش با فناوری افزایش می‌دهد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار