کیفیت هوای تهران قابل قبول شد هواشناسی: هشدار دریایی سطح نارنجی در مازندران؛ شنا ممنوع است ماجرای فرونشست خیابان نشاط اصفهان و نشت ماده عجیب + عکس جزییات رای وحدت رویه دیه راننده مقصر به نرخ روز هلاکت دو شرور مسلح در درگیری با پلیس در طبس انهدام شبکه قاچاق سوخت در یکی از پمپ بنزین‌های رودان/ ۷ نفر متهم بازداشت شدند شرکت بیش از ۶۱۰۰ داوطلب لرستانی در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و وزارت بهداشت تازه‌ترین نتایج نظرسنجی ایسپا پیرامون مصرف شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی و استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی چت‌جی‌پی‌تی در مواجهه با سناریوی خودکشی نوجوانان با پلیس تماس می‌گیرد اپ جدید گوگل برای جستجوی سریع در ویندوز ارائه می‌شود ادارات خوزستان دورکار شدند / آلودگی هوا ساعت کاری برخی شهر‌ها را تغییر داد پژوهشگران انگلیسی، سیستم هشدار سرطان ساختند آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد بازگشایی دوطرفه جاده چالوس پس از محدودیت ۴ ساعته یکطرفه شدن جاده چالوس؛ ترافیک سنگین است رونمایی از رقیب مدرن و پرادعای آیفون ۱۷ پرو مکس / شیائومی ۱۷ پرو مکس به بازار آمد؟  

ارائه خدمات جدید در مراکز معاینه فنی تهران

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از راه اندازی خدمات جدید در واحد امور مشتریان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 08
کد خبر: ۱۵۳۴۹۵

به گزارش راهبرد معاصر، سید رضا مفیدی مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اظهارداشت: از هفته گذشته در راستای مدیریت امور مشتریان و بهبود کیفیت ارائه خدمات منطبق با نیاز مشتریان ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات در مراکز معاینه فنی شهر تهران از طریق نظر سنجی پیامکی به خدمات واحد امور مشتریان اضافه شده است.

وی افزود: مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی شهر تهران یک روز پس از دریافت گواهی معاینه فنی از طریق پیامکی که به آنها ارسال می شود می توانند با ورود به لینک پرسشنامه به آدرس eforms.tehran.ir/technical-visit-car نسبت به تکمیل و ارائه نقطه نظرات خود درباره نحوه خدمت رسانی مرکز اعلام نظرکنند.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در ارتباط با برنامه های ستاد جهت بهبود خدمات و فرایندهای معاینه فنی در مراکز شهر تهران اظهار داشت:یکی از اهداف اصلی پیاده سازی و راه اندازی این خدمات جدید و به طور کلی توسعه این امور در واحد امور مشتریان ایجاد ارتباط دو سویه با شهروندان و استفاده از نظرات ایشان در شناسایی نقاط ضعف و بهبود خدمات است.

مفیدی گفت: بدون تردید پس از ارزیابی و سنجش پرسشنامه ها، این مجموعه تمام تلاش خود را جهت بهبود و رفع نواقص انجام خواهد داد و جهت اطمینان شهروندان از اثربخشی این مشارکت ،اقدامات اصلاحی به صورت عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.ضمنا از شهروندان درخواست می شود جهت شناسایی نقاط ضعف و قوت مراکز معاینه فنی شهر تهران و بهبود کیفیت خدمات، این مجموعه را در انجام این خدمات جدید با تکمیل پرسشنامه ها همراهی کنند.

مدیر عامل ستاد معاینه در خصوص دیگر خدمات ارائه شده در واحد امور مشتریان گفت: از چند سال گذشته با رویکرد تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان در مراکز معاینه فنی شهر تهران سعی شده خدماتی نظیر امکان مراجعه با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت دهی اینترنتی در سامانه تهران، راه اندازی سامانه مدت انتظار جهت آگاهی از آخرین وضعیت طول صف در مراکز با هدف توزیع مراجعات و استفاده از خدمات مراکز خلوت تر در شهر تهران، استفاده ازدرگاه های ارتباطی بیشتر با هدف افزایش اطلاع رسانی و ارسال پیامک اطلاع رسانی زمان انقضاء اعتبار معاینه فنی، به شهروندان ارائه گردد.افزون بر این در راستای بهبود کیفیت خدمات چندین اقدام جدید در دست اجرا است که بزودی پس از انجام به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد./ فارس

ارسال نظر