تاریخ و شرایط انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۴ آخرین وضعیت جاده های شمالی / جاده چالوس یک‌طرفه شد دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۴ منتشر شد کلاهبرداری ۳ نفر در پوشش مأموران اداره آب خوزستان در محاصره گرمای سوزان؛ شوش با ۴۹ درجه در صدر سخنگوی پلیس: خاطیان حادثه حمله به دستفروشان در قزوین به قید فوریت بازداشت شدند سامانه انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری ۱۴۰۴ فعال شد ترافیک پرحجم در محور‌های مواصلاتی مازندران/ محدودیت اعمال نمی‌شود گردوخاک شدید در راه است؛ طوفان غبار ۳ روزه ایران را فرا می‌گیرد دادستان قزوین: برای واقعه درگیری ماموران شهرداری در بلوار شهید سلیمانی پرونده تشکیل و طرفین احضار شدند کسری ۹۰ میلیمتری بارش‌ها/بحران کم بارشی در ۴۶۵ شهر کشور آمار جالب جنسیتی از برترین‌های کنکور ۱۴۰۴ وضعیت آب و هوای کشور طی ۵ روز آینده / کاهش نسبی دما در این مناطق انهدام خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل میناب انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۴ تا فردا؛ جزئیات انتخاب رشته مجازی پذیرایی در جلسات دفاع ممنوع شد

ممنوعیت دریافت پول نقد توسط رانندگان اتوبوس شهری تهران

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اکنون شاهد دریافت پول نقد از سوی تعدادی از رانندگان در برخی از خطوط هستیم در حالی که رانندگان نباید از مسافران اتوبوس پول نقد بگیرند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 07
کد خبر: ۱۵۸۰۸۵

به گزارش راهبرد معاصر  از شورای اسلامی شهر تهران، سید جعفر تشکری هاشمی در جلسه تخصصی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران که برای بررسی راهکارهای اجرایی ارتقای کارآمدی و بهبود بهره‌وری ناوگان اتوبوسرانی برگزار شد، افزود: در گذشته، رانندگان اتوبوس حق نداشتند از مسافران، پول نقد دریافت کنند و اگر هم کارت‌خوان یک اتوبوس خراب می‌شد، آن اتوبوس می‌بایست رایگان مسافران را جابه‌جا می‌کرد اما اکنون شاهد دریافت پول نقد از سوی تعدادی از رانندگان در برخی از خطوط هستیم.

وی ادامه داد: این قاعده‌ای نادرستی است که با ورود تیم جدید مدیریتی، کارها از نقطه صفر شروع می‌شود و سیستم به جای اول باز می‌گردد؛ باید به نوعی عمل کنیم که شیرازه ساختارهایی که از گذشته بنا شده‌اند با تغییر مدیریت‌ها از هم بپاشند.

تشکری هاشمی، دنبال کردن مسیر خصوصی‌سازی در مجموعه اتوبوسرانی را به عنوان یک ضرورت جدی مطرح کرد و گفت: ضمن اصلاح ضعف‌های گذشته با استفاده و احیای تجربیات و نقاط قوتی مانند فناوری اطلاعات باید شبکه اتوبوسرانی را احیا کنیم و با ایجاد نظم و نسق در امور، همه توان‌ مدیریت شهری را برای افزایش کارآمدی و تقویت بهره‌وری ناوگان به کار گیریم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران لزوم استفاده از فن‌آوری‌هایی که می‌توانند هزینه‌ها را کاهش و دقت و سرعت سیستم و آرامش و راحتی مسافران را افزایش دهند، مورد تأکید قرار داد.

وی اضافه کرد: حذف کارت‌خوان در ورودی ایستگاه‌های اتوبوس و نصب آنها در داخل اتوبوس‌ها، باعث شده است تا نظارت کافی بر کشیدن کارت توسط مسافران صورت نگیرد که این امر در کاهش درآمد شرکت واحد از محل دریافت کرایه مسافران مؤثر بوده است./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده