ممنوعیت دریافت پول نقد توسط رانندگان اتوبوس شهری تهران-راهبرد معاصر
اخاذی یک رمال از خواننده معروف زمان اعلام نتایج آزمون‌های معلمی مشخص شد + توضیحات سخنگوی وزارت آموزش و پرورش جزئیات تازه از گروگان‌گیری هولناک یک خانواده ۹ نفره رشتی به مدت ۲ سال + توضیحات مقام قضایی وزیر آموزش و پرورش: مشکل ۲۱۰ نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان رفع شد مجوز پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش صادر شد + جزئیات خشکی تالاب پریشان ۱۵ ساله شد ماجرای یک پرونده عجیب در دادسرای جنایی تهران؛ مقتول زنده بود سرقت‌های سریالی با بازی در نقش پرستار کودک زمان رونمایی از تراموای تهران ماجرای جراحی که از بیمار خود سرطان گرفت اختصاص شعبه ویژه پرونده‌های سقط غیرمجاز در دادسرا نگرانی از افزایش سرطان گوارش در ایران تمدید مهلت مشاهده و تایید «سوابق تحصیلی» تا ۲۰ دی/ الزام تمامی داوطلبان کنکور برای تایید سوابق تعطیلی مهد‌های کودک و مدارس ابتدایی اراک در روز شنبه سردی هوا برخی از مدارس استان کرمان را به تعطیلی کشاند

ممنوعیت دریافت پول نقد توسط رانندگان اتوبوس شهری تهران

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اکنون شاهد دریافت پول نقد از سوی تعدادی از رانندگان در برخی از خطوط هستیم در حالی که رانندگان نباید از مسافران اتوبوس پول نقد بگیرند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 07
کد خبر: ۱۵۸۰۸۵

به گزارش راهبرد معاصر  از شورای اسلامی شهر تهران، سید جعفر تشکری هاشمی در جلسه تخصصی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران که برای بررسی راهکارهای اجرایی ارتقای کارآمدی و بهبود بهره‌وری ناوگان اتوبوسرانی برگزار شد، افزود: در گذشته، رانندگان اتوبوس حق نداشتند از مسافران، پول نقد دریافت کنند و اگر هم کارت‌خوان یک اتوبوس خراب می‌شد، آن اتوبوس می‌بایست رایگان مسافران را جابه‌جا می‌کرد اما اکنون شاهد دریافت پول نقد از سوی تعدادی از رانندگان در برخی از خطوط هستیم.

وی ادامه داد: این قاعده‌ای نادرستی است که با ورود تیم جدید مدیریتی، کارها از نقطه صفر شروع می‌شود و سیستم به جای اول باز می‌گردد؛ باید به نوعی عمل کنیم که شیرازه ساختارهایی که از گذشته بنا شده‌اند با تغییر مدیریت‌ها از هم بپاشند.

تشکری هاشمی، دنبال کردن مسیر خصوصی‌سازی در مجموعه اتوبوسرانی را به عنوان یک ضرورت جدی مطرح کرد و گفت: ضمن اصلاح ضعف‌های گذشته با استفاده و احیای تجربیات و نقاط قوتی مانند فناوری اطلاعات باید شبکه اتوبوسرانی را احیا کنیم و با ایجاد نظم و نسق در امور، همه توان‌ مدیریت شهری را برای افزایش کارآمدی و تقویت بهره‌وری ناوگان به کار گیریم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران لزوم استفاده از فن‌آوری‌هایی که می‌توانند هزینه‌ها را کاهش و دقت و سرعت سیستم و آرامش و راحتی مسافران را افزایش دهند، مورد تأکید قرار داد.

وی اضافه کرد: حذف کارت‌خوان در ورودی ایستگاه‌های اتوبوس و نصب آنها در داخل اتوبوس‌ها، باعث شده است تا نظارت کافی بر کشیدن کارت توسط مسافران صورت نگیرد که این امر در کاهش درآمد شرکت واحد از محل دریافت کرایه مسافران مؤثر بوده است./ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار