معاون عملیات سپاه خطاب به صهیونیست‌ها: مطمئنا ۸۱ ساله نمی‌شوید و از درون فرو می‌پاشید-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

معاون عملیات سپاه خطاب به صهیونیست‌ها: مطمئنا ۸۱ ساله نمی‌شوید و از درون فرو می‌پاشید

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: مطمئن باشید ۸۱ ساله نمی‌شوید از درون فرو می‌پاشید و نشانه‌های این فروپاشی در تشکیل دولت پوشالی خود که با وصله و پینه به هم وصل می‌کنید، پیدا است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۵ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 05
کد خبر: ۱۶۶۹۸۱

به گزارش راهبرد معاصر، سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: می‌خواهم از قول یکی از فرماندهان کریه شما بگویم که اکراه دارم نام زشت او را بر زبان بیاورم، فرمانده سلاخی که خون هزاران فلسطینی بر گردن او است. او در اوایل انقلاب گفت زلزله‌ای که در تهران با وقوع انقلاب اسلامی به وقوع پیوست پس‌لرزه‌های آن تل‌آویو را در هم می‌شکند.

 

معاون عملیات سپاه پاسداران خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: آقای نتانیاهو دست و پا نزن، پس لرزه‌های زلزله انقلاب به کوچه‌ها و خیابان‌های تل آویو نزدیک شده است. دست از توطئه بردار هر چه دست و پا بزنید بیشتر در باتلاق فروپاشی خودتان فرو می‌روید.

 

سردار نیلفروشان بیان کرد: مطمئن باشید ۸۱ ساله نمی‌شوید از درون فرو می‌پاشید و نشانه‌های این فروپاشی در تشکیل دولت پوشالی خود که با وصله و پینه به هم وصل می‌کنید، پیدا است.

 

این فرمانده ارشد نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: ما با ملت بزرگ ایران و با استعانت از خون شهیدان‌مان محکم در سنگرهای انقلاب ایستاده ایم و تا محو و نابودی رژیم جعلی، کودکش و آدمکش صهیونیستی از پای نخواهیم نشست./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار