معاون عملیات سپاه خطاب به صهیونیست‌ها: مطمئنا ۸۱ ساله نمی‌شوید و از درون فرو می‌پاشید-راهبرد معاصر
پزشکیان: حمله به ضاحیه یک جنایت جنگی است | در غم مردم و مقاومت لبنان شریک هستم ترور معاون آماد و پشتیبانی انتظامی سیب و سوران  فرمانده کل سپاه: شیاطین عالم نمی‌توانند بر اراده رزمندگان حزب الله پیروز شوند قطعنامه راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مقاوم غزه و حزب الله لبنان امام جمعه موقت تهران: قصور احتمالی عاملان حادثه معدن طبس پیگیری شود | باید به فکر سازمان واقعی حقوق بشر بود مهاجرانی: دولت پشتیبان خانواده درگذشتگان معدن‬ طبس خواهد بود بهروز آذر: ادعای دریافت پول از خانواده قربانیان معدن بررسی می‌شود رئیس سابق اطلاعات سپاه: تنها یک سوم پیجر‌های آلوده وارد لبنان شده بود | دیدار با آمریکا بدون قدرت داخلی به نتیجه‌ای نخواهد رسید رئیس جمهور به قطر می‌رود دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: پیگیری حادثه معدن طبس در اولویت رئیس‌جمهور است رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه: با کسانی که بر خلاف شرع عملی را مرتکب شوند بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد خواهد شد پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است

معاون عملیات سپاه خطاب به صهیونیست‌ها: مطمئنا ۸۱ ساله نمی‌شوید و از درون فرو می‌پاشید

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: مطمئن باشید ۸۱ ساله نمی‌شوید از درون فرو می‌پاشید و نشانه‌های این فروپاشی در تشکیل دولت پوشالی خود که با وصله و پینه به هم وصل می‌کنید، پیدا است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۵ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 05
کد خبر: ۱۶۶۹۸۱

به گزارش راهبرد معاصر، سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: می‌خواهم از قول یکی از فرماندهان کریه شما بگویم که اکراه دارم نام زشت او را بر زبان بیاورم، فرمانده سلاخی که خون هزاران فلسطینی بر گردن او است. او در اوایل انقلاب گفت زلزله‌ای که در تهران با وقوع انقلاب اسلامی به وقوع پیوست پس‌لرزه‌های آن تل‌آویو را در هم می‌شکند.

 

معاون عملیات سپاه پاسداران خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: آقای نتانیاهو دست و پا نزن، پس لرزه‌های زلزله انقلاب به کوچه‌ها و خیابان‌های تل آویو نزدیک شده است. دست از توطئه بردار هر چه دست و پا بزنید بیشتر در باتلاق فروپاشی خودتان فرو می‌روید.

 

سردار نیلفروشان بیان کرد: مطمئن باشید ۸۱ ساله نمی‌شوید از درون فرو می‌پاشید و نشانه‌های این فروپاشی در تشکیل دولت پوشالی خود که با وصله و پینه به هم وصل می‌کنید، پیدا است.

 

این فرمانده ارشد نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: ما با ملت بزرگ ایران و با استعانت از خون شهیدان‌مان محکم در سنگرهای انقلاب ایستاده ایم و تا محو و نابودی رژیم جعلی، کودکش و آدمکش صهیونیستی از پای نخواهیم نشست./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده