حاجی صادقی: نیروی زمینی سپاه عامل شکست جبهه استکبار است-راهبرد معاصر

حاجی صادقی: نیروی زمینی سپاه عامل شکست جبهه استکبار است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: بخش قابل توجهی از شکست و ناکامی جبهه استکبار و همه نیروها و عوامل داخلی و خارجی‌اش برای از بین بردن امنیت و ایستادگی، مرهون مجاهدت‌های فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۰ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 11
کد خبر: ۱۹۳۸۳۹

به گزارش راهبرد معاصر؛حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی در اجتماع امروز فرماندهان نیروی زمینی سپاه طی سخنانی با تاکید بر این که رضایت ولی خدا، رضایت خداست، گفت: اظهار خشنودی و رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از عملکرد نیروی زمینی سپاه، در حقیقت کسب رضایت و خشنودی خداوند متعال است.

 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: شما در نیروی زمینی، سپاه را سربلند کردید. چرا که بخش قابل توجهی از شکست و ناکامی جبهه استکبار و همه نیروها و عوامل داخلی و خارجی‌اش برای از بین بردن امنیت و ایستادگی، مرهون مجاهدت‌های فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه است.

 

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: در کنار نقشی که این نیرو در فراهم سازی سطح بالایی از امنیت و مقابله با شرارت‌ها و اقدامات تروریستی دارد نقش بازدارندگی آن به مراتب بسیار مهم تر و موثرتر است. نقش قدرت بازدارندگی نیروی زمینی سپاه تا به امروز توانسته است از شکل‌گیری و وقوع بسیاری از حوادث بزرگ و کوچک جلوگیری کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود را به تبیین مفهوم ولایت و ولایت مداری اختصاص داد و گفت: ولایت تجلی توحید ربوبی خدا و زمینی کننده ولایت الله و باب ورود به معارف قرآن است. ولایت مداری، درک و فهم درست و به هنگام از مواضع ولی و عمل به هنگام است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده