سنتکام مدعی کشته شدن یکی از رهبران داعش در سوریه شد پایان دادگاه نتانیاهو بعد از ۹۸ جلسه سخنگوی هیئت مذاکره کننده در واکنش به ادعا‌های روبیو: صلح واقعی با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد قالیباف: کشور‌های غرب آسیا و اسلامی باید نظم جدیدی را متکی بر ظرفیت‌ها، منابع و مردم خود بنا کنند عراقچی همتای عربستانی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات قرار داد آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت قالیباف با علی‌اف دیدار کرد ترامپ: ایران خبر داد که از تنگه هرمز عوارض نمی‌گیرد ادعای وزیر جنگ اسرائیل درباره ادامه حضور در لبنان: آمریکا هم بخواهد عقب‌نشینی نمی‌کنیم المیادین به نقل از مقام کاخ سفید: قطعنامه اختیارات جنگی ترامپ به رئیس‌جمهور ارائه نمی‌شوند و قدرت قانونی ندارند پاکستان: مذاکرات فنی بین ایران و آمریکا با وجود استراحت‌های طرفین، همچنان ادامه دارد و قرار است طی روز‌های آتی از سر گرفته شود قالیباف: تفاهم اسلام‌آباد نه نتیجه فشار و اجبار، بلکه حاصل اقتدار ملت ایران بود/ در میانه جنگ بر اساس نظر رهبر انقلاب اعلام کردم که ایران آماده توافق‌های امنیتی با کشور‌های منطقه است وزیر جنگ آمریکا: اولین آزمایش سامانه پدافندی جدید «گنبد طلایی» ایالات متحده، با موفقیت انجام شد/ این رویداد در چارچوب تصویب «لایحه بزرگ زیبا» میسر شد سخنگوی وزارت خارجه پاکستان: خط ارتباط مستقیم میان ایران و آمریکا برقرار می‌شود ترامپ نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد

تاکید کنعانی بر عزم جزم دستگاه دیپلماسی برای خدمت به مردم

تاکید کنعانی بر عزم جزم دستگاه دیپلماسی برای خدمت به مردم سخنگوی وزارت امور خارجه با تأکید بر عزم جزم دستگاه دیپلماسی برای خدمت به مردم و همکاری با سایر نهادها، گفت: در مسیر حرکت به سوی قله اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی، تلاش بیشتری خواهیم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 30
کد خبر: ۲۰۲۱۹۶

به گزارش راهبرد معاصر، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در هجدهمین جشنواره شهید رجایی و مراسم تجلیل از دستگاه‌های برتر در سطح ملی از بین ۲۵ وزارتخانه و سازمان مستقل زیر نظر رئیس جمهور به عنوان دستگاه برگزیده انتخاب شد.

 

در این مراسم که روز شنبه چهارم شهریور ماه در سالن اجلاس سران و با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، جایزه دستگاه برگزیده به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه تقدیم شد.

 

در همین خصوص ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (چهارشنبه) هشتم مرداد ماه در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: انتخاب ‎وزارت امور خارجه به عنوان ‎دستگاه برگزیده، عزم کارگزاران نظام در دستگاه دیپلماسی را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اعمال «سیاست خارجی خوب» و «دستگاه دیپلماسی کارآمد» به عنوان «رکنی اساسی برای اداره موفق کشور» در همکاری هم‌افزا با تمام دولت و خدمت به مردم جزم‌تر کرد.

 

وی افزود: با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر، در تداوم راه و آرمان آن عزیزان، با توکل به خدای قادر و متعال و با ایمان به حتمیت تحقق وعده‌ها و بشارت‌های قرآنی، در مسیر حرکت به سوی قله اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی، تلاش بیشتری خواهیم کرد، ان‌شاءالله.

 

کنعانی پیش از این و در نشست هفتگی با خبرنگاران در روز دوشنبه ششم شهریور ماه در حاشیه نمایشگاه «دولت خدمت» درباره عملکرد دستگاه دیپلماسی و اعلام این دستگاه به عنوان دستگاه برتر از سوی دولت اظهار داشت: خوشحالیم عملکرد دستگاه دیپلماسی به عنوان یکی از ارکان دولت در دو سال گذشته مورد توجه دستگاه‌های نظارتی و ارزیابی عملکرد در دولت قرار گرفت و در چارچوب ارزیابی‌های دستگاهی مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته است. به عنوان یک عضو کوچک وزارت امور خارجه، از این جهت خرسندم و در عین حال لازم می‌دانم از این جایگاه از حسن توجه و احترام شخص رئیس جمهور کشورمان و نیز دستگاه‌های نظارتی که به عملکرد دستگاه دیپلماسی توجه کردند، تشکر کنم.

 

وی ادامه داد: وزارت امور خارجه به عنوان مسؤول دستگاه دیپلماسی و مسؤول اجرای سیاست و روابط خارجی، به کار مشترک دسته جمعی و هم افزا با همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی پایبند بوده و این را جزو تعهدات خود می‌داند. این نقطه قوتی برای ما است که نتیجه این کار جمعی در وزارت امور خارجه در همراهی و همکاری با سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی به یک نتیجه رضایتبخش منجر شده است./ فارس

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار