تهدید صهیونیست‌ها برای حمله به لبنان-راهبرد معاصر

تهدید صهیونیست‌ها برای حمله به لبنان

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد از تدارک این رژیم برای حمله به لبنان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 31
کد خبر: ۲۰۲۳۵۷

به گزارش راهبرد معاصر،‌ «گلعاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفت که این رژیم به اجرای عملیات نظامی در لبنان نزدیک است.

 

سید «حسن نصرالله» دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان دو روز پیش با تأکید بر اینکه دشمن صهیونیستی باید اعتراف کند که در یک تنگنای تاریخی، موجودیتی و راهبردی قرار دارد که هیچ برون‌رفتی از آن ندارد، گفت: «اگر همه کارشناسان جهان جمع شوند، نخواهند توانست آنان را از این تنگنا خارج کنند، تنها راه حل برای آنان این است که این سرزمین را ترک کنند و آن را در اختیار صاحبان واقعیش قرار دهند. در قبال هر تروری که در اراضی لبنان صورت گیرد و [شهروند] فلسطین، لبنانی یا ایرانی یا سوری را هدف قرار دهد، سکوت نخواهیم کرد، بلکه واکنش محکمی به آن خواهیم داشت و هرگز نخواهیم پذیرفت که قواعد درگیری تغییر کند».

 

اردان در مصاحبه با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «ما به اجرای عملیات نظامی در لبنان نزدیک هستیم، به قدرت سازمان ملل برای ممانعت از آن معتقد نیستم اما سازوکارهایی وجود دارد که می‌تواند وضعیت را بهبود بخشد».

 

بنابر گزارش شبکه الجزیره، اردان مدعی تشدید فعالیت حزب‌الله در مرز شد و گفت:«اسرائیل هرگز نمی‌تواند این وضعیت و تجاوزات لبنان در مرز شمالی را تحمل کند»./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده