۳ کشته و زخمی از نظامیان صهیونیستی در حمله جوان فلسطینی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

۳ کشته و زخمی از نظامیان صهیونیستی در حمله جوان فلسطینی

یک نظامی رژیم اشغالگر قدس، صبح امروز در عملیات زیرگیری یک جوان فلسطینی در کرانه باختری به هلاکت رسید و دو نظامی دیگر زخمی شدند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 31
کد خبر: ۲۰۲۳۷۱

به گزارش راهبرد معاصر، کرانه باختری صبح امروز بار دیگر شاهد یک عملیات شهادت‌طلبانه بود که منجر به هلاکت یک نظامی و زخمی شدن دو نظامی صهیونیست دیگر شد.

 

به نوشته خبرگزاری صفا، این رویداد در نزدیکی مقر ایست و بازرسی «بیت سیرا» در غرب رام‌الله مرکز کرانه باختری رخ داد و یک فلسطینی با خودروی خود به جمع نظامیان حاضر در آن نقطه کوبید و خود وی نیز در اثر تیراندازی اشغالگران مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

 

هنوز از شرایط جسمانی عامل این عملیات گزارشی منتشر نشده است؛ اما نظامیان صهیونیستی به دو بیمارستان «شعاری زدیک» و «شبا تل هاشومر» منتقل شده‌اند.

 

سازمان «ستاره داوود سرخ» رژیم صهیونیستی (معادل صلیب سرخ) نیز اعلام کرد که یکی از زخمی‌ها دچار شکستگی در ناحیه جمجمه سر و استخوان‌های قفسه سینه شده بود که پس از انتقال به بیمارستان جان داد.

 

این چهارمین حمله فلسطینی‌ها به صهیونیست‌ها در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته محسوب می‌شود؛ به طوریکه منابع خبری در کرانه باختری فلسطین بعدازظهر دیروز (چهارشنبه) از زخمی شدن سه شهرک‌نشین صهیونیست در حمله جوانان فلسطینی به اتوبوس حامل آن‌ها خبر دادند.

 

در واپسین ساعات شب گذشته نیز رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در پی انفجار بمب رزمندگان مقاومت در مسیر نیروهای رژیم صهیونیستی در نابلس، چهار نظامی تروریست مجروح شده‌اند.

 

از سوی دیگر منابع خبری اعلام کردند که یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک «بیت حجای» در نزدیکی الخلیل، اقدام به یک عملیات استشهادی کرده است. طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین» و به نقل از منابع عبری در پی این عملیات زیرگیری، یک نظامی از ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شد.

 

حملات جوانان فلسطینی به سمت اشغالگران، به رویدادی روزانه تبدیل شده و در بسیاری از مناطق کرانه باختری به شکل مسلحانه در آمده است؛ به طوریکه طبق آخرین آمار رژیم صهیونیستی، از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۳۴ نظامی و شهرک‌نشین در حملات فلسطینی‌ها با سلاح گرم به هلاکت رسیده‌اند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده