رئیس قوه‌قضائیه به قضات: تا جای ممکن قرار‌های منجر به بازداشت را طوری صادر کنید که فرد امکان تامین آن را داشته باشد اعلام جرم دادستانی تهران علیه یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد دستگیری اوباش محله فلاح به اتهام درگیری‌های مسلحانه توسط پلیس پایتخت تسهیلات ویژه برای مشمولان پذیرفته شده در آزمون‌های سراسری ۱۴۰۴ وزارت علوم: اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها مشمول فوق‌العاده خاص خواهند شد تاخیر ۲ ساعته در آغاز فعالیت ادارات برخی شهر‌های خوزستان راز تشکیل هسته سیاره مشتری فاش شد فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد گرمای هوا شکسته می‌شود / کاهش ۲ تا ۳ درجه‌ای دما در کل کشور از پنجشنبه رشته‌های جدید کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۴ اعلام شد؛ آغاز فرصت ثبت نام ۱۳ کیلو طلای قاچاق توقیف شده در فرودگاه تحویل مراجع ذیصلاح شد تعزیرات: قیمت‌گذاری بی‌ضابطه برنج داخلی باعث نابسامانی بازار شده است قانون مطبوعات تغییر می‌کند؟ ترافیک پنج کیلومتری در کندوان و هراز/ ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال فایننشال تایمز: هوش مصنوعی جای زبان دوم را نمی‌گیرد

وزیر آموزش و پرورش: احکام رتبه بندی معلمان در حال صدور است

وزیر آموزش و پرورش گفت: با هدف استحقاق حقوق فرهنگیان موضوع اعتراض به رتبه‌های اعلام شده نیز بررسی و احکام در حال صدور است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 01
کد خبر: ۲۰۲۴۹۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در جمع مدیران مدارس و معلمان منتخب اظهار کرد: راهبرد آموزش و پرورش باید در صدر راهبرد‌های دولت باشد. اگر جامعه‌ای متعالی در ابعاد مختلف می‌خواهیم راهش از مدرسه می‌گذرد پس ایران قوی در گرو مدرسه قوی و تحول‌گراست.

صحرایی ادامه داد: در سند تحول بنیادین توقفی نامتعارف و نادرست وجود داشته که باید با رویکرد جدید، تغییری اصولی در نگاه ما و همچنین نحوه عمل کردن به این سند بالادستی ایجاد شود.

وی ادامه داد: یک مثلث سه ضلعی در نگاه جدید تعریف کرده‌ایم که یک ضلع آن معیشت، یکی منزلت و دیگری مرجعیت است.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در این بین مرجعیت و شأن معلم به دست خود ماست که با رفتار، کردار، عملکرد، تعامل و مؤلفه‌هایی از این قبیل معنا می‌یابد.

وی تصریح کرد: با جدیت به دنبال ارتقای معیشت و منزلت فرهنگیان هستیم و با تعامل و همگرایی با دیگر دستگاه‌ها در این مسیر گام برمی‌داریم.

وزیر آموزش و پرورش به تشریح قانون رتبه‌بندی و فرایند اجرایی آن از ابتدا تاکنون پرداخت و گفت: با هدف استحقاق حقوق فرهنگیان موضوع اعتراض به رتبه‌های اعلام شده نیز بررسی و احکام در حال صدور است.

صحرایی ادامه داد: عزم ما تقویت مدارس دولتی و نظارت جدی و دقیق بر مدارس غیردولتی است و در این مسیر محکم عمل خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس تحولی، معلمان تحول‌گرا و تمدن ساز می‌طلبد؛ آنچه در کف کلاس درس و مدرسه اتفاق می‌افتد نقطه عطفی در فرایند تربیت دانش آموزانی فکور، ماهر و توانمند خواهد بود.

صحرایی تصریح کرد: مسائل آموزش و پرورش مسائل ملی هستند و در این زمینه همگان مسئولیت دارند و هر کس و هر مجموعه‌ای به اندازه مسئولیت و توان خود باید مشارکت و نقش آفرینی کند. / روزنو

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار