وزیر آموزش و پرورش: احکام رتبه بندی معلمان در حال صدور است-راهبرد معاصر
قاضی پرونده چای دبش: پاسخ بانک‌های شاکی به استعلام‌ها متناظر با سوالات دادگاه تنظیم نشده است بریز و بپاش میلیاردی متهمان پرونده رضا‌یت خودرو با پول مردم کلاس‌های جبرانی دانشگاه‌ها چگونه تشکیل خواهد شد؟ یازدهمین دادگاه چای دبش برگزار شد / تفهیم اتهام به یک متهم دیگر پرونده ساعت آغاز فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری اعلام شد مدارس ۱‌۱ شهرستان کرمانشاه فردا تعطیل شد کدام شغل‌ها در آینده با افزایش تقاضا روبه رو می‌شوند؟ فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت اول کنکور ۱۴۰۴ / ثبت‌نام ۵۶۰ هزار نفر بلاتکلیفی ۱۶ میلیون دانش آموز برای روز شنبه یکم دی ماه ۱۴۰۳ توضیح دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص حواشی برگزاری جشن یلدا  امکان تعطیلی کلاس درس بعد از امتحانات نوبت اول  هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۹/۳۰؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور ورود سامانه بارشی به کشور از امروز / یلدای برفی در استان‌های غربی تردد روان در محور‌های چالوس و هراز/ محدودیت تردد وجود ندارد هوای پایتخت در وضعیت «نارنجی»

وزیر آموزش و پرورش: احکام رتبه بندی معلمان در حال صدور است

وزیر آموزش و پرورش گفت: با هدف استحقاق حقوق فرهنگیان موضوع اعتراض به رتبه‌های اعلام شده نیز بررسی و احکام در حال صدور است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 01
کد خبر: ۲۰۲۴۹۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در جمع مدیران مدارس و معلمان منتخب اظهار کرد: راهبرد آموزش و پرورش باید در صدر راهبرد‌های دولت باشد. اگر جامعه‌ای متعالی در ابعاد مختلف می‌خواهیم راهش از مدرسه می‌گذرد پس ایران قوی در گرو مدرسه قوی و تحول‌گراست.

صحرایی ادامه داد: در سند تحول بنیادین توقفی نامتعارف و نادرست وجود داشته که باید با رویکرد جدید، تغییری اصولی در نگاه ما و همچنین نحوه عمل کردن به این سند بالادستی ایجاد شود.

وی ادامه داد: یک مثلث سه ضلعی در نگاه جدید تعریف کرده‌ایم که یک ضلع آن معیشت، یکی منزلت و دیگری مرجعیت است.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در این بین مرجعیت و شأن معلم به دست خود ماست که با رفتار، کردار، عملکرد، تعامل و مؤلفه‌هایی از این قبیل معنا می‌یابد.

وی تصریح کرد: با جدیت به دنبال ارتقای معیشت و منزلت فرهنگیان هستیم و با تعامل و همگرایی با دیگر دستگاه‌ها در این مسیر گام برمی‌داریم.

وزیر آموزش و پرورش به تشریح قانون رتبه‌بندی و فرایند اجرایی آن از ابتدا تاکنون پرداخت و گفت: با هدف استحقاق حقوق فرهنگیان موضوع اعتراض به رتبه‌های اعلام شده نیز بررسی و احکام در حال صدور است.

صحرایی ادامه داد: عزم ما تقویت مدارس دولتی و نظارت جدی و دقیق بر مدارس غیردولتی است و در این مسیر محکم عمل خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس تحولی، معلمان تحول‌گرا و تمدن ساز می‌طلبد؛ آنچه در کف کلاس درس و مدرسه اتفاق می‌افتد نقطه عطفی در فرایند تربیت دانش آموزانی فکور، ماهر و توانمند خواهد بود.

صحرایی تصریح کرد: مسائل آموزش و پرورش مسائل ملی هستند و در این زمینه همگان مسئولیت دارند و هر کس و هر مجموعه‌ای به اندازه مسئولیت و توان خود باید مشارکت و نقش آفرینی کند. / روزنو

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار