محسنی اژه‌ای: قرارداد‌های حاکمیتی نباید با تغییر دولت‌ها مخدوش شوند واتس اپ برای آی پد عرضه شد جستجوی وب برای کاربران رایگان «کلود» در دسترس قرار گرفت وزیر آموزش و پرورش: ۳۰ هزار نفر را استخدام خواهیم کرد ۷۸ درصد ردشدگان گزینش معلمان در مرحله تجدیدنظر تأیید شدند هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۳/۷؛ رگبار و رعدوبرق در ۱۵ استان پدرام مدنی جاسوس رژیم اسرائیل اعدام شد سیگار، قاتل خاموش مغز و عامل زوال عقل هشدار درباره خطرات شباهت ظاهری دارو‌ها اساسنامه مدرسه مجازی تصویب شد واکنش رئیس دانشگاه آزاد به ادعای علیرضا بیرانوند درباره پذیرش در دوره دکتری برخورد قاطع سازمان امور دانشجویان با گلوگاه‌های فساد در جذب دانشجو جهانگیر: ایران در مذاکره بر حق غنی‌سازی مُصر است / آزادی ۲ بازداشتی پرونده بندر رجایی/ تشکیل پرونده برای میرسلیم واکنش وزیر آموزش و پرورش به ماجرای لو رفتن سوالات امتحانات نهایی: کذب محض است مجوز استخدام ۲۷۰۰۰ نیرو در وزارت بهداشت / جذب ۹۵۰۰ پرستار جدید

وزیر آموزش و پرورش: احکام رتبه بندی معلمان در حال صدور است

وزیر آموزش و پرورش گفت: با هدف استحقاق حقوق فرهنگیان موضوع اعتراض به رتبه‌های اعلام شده نیز بررسی و احکام در حال صدور است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۰ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 01
کد خبر: ۲۰۲۴۹۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در جمع مدیران مدارس و معلمان منتخب اظهار کرد: راهبرد آموزش و پرورش باید در صدر راهبرد‌های دولت باشد. اگر جامعه‌ای متعالی در ابعاد مختلف می‌خواهیم راهش از مدرسه می‌گذرد پس ایران قوی در گرو مدرسه قوی و تحول‌گراست.

صحرایی ادامه داد: در سند تحول بنیادین توقفی نامتعارف و نادرست وجود داشته که باید با رویکرد جدید، تغییری اصولی در نگاه ما و همچنین نحوه عمل کردن به این سند بالادستی ایجاد شود.

وی ادامه داد: یک مثلث سه ضلعی در نگاه جدید تعریف کرده‌ایم که یک ضلع آن معیشت، یکی منزلت و دیگری مرجعیت است.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در این بین مرجعیت و شأن معلم به دست خود ماست که با رفتار، کردار، عملکرد، تعامل و مؤلفه‌هایی از این قبیل معنا می‌یابد.

وی تصریح کرد: با جدیت به دنبال ارتقای معیشت و منزلت فرهنگیان هستیم و با تعامل و همگرایی با دیگر دستگاه‌ها در این مسیر گام برمی‌داریم.

وزیر آموزش و پرورش به تشریح قانون رتبه‌بندی و فرایند اجرایی آن از ابتدا تاکنون پرداخت و گفت: با هدف استحقاق حقوق فرهنگیان موضوع اعتراض به رتبه‌های اعلام شده نیز بررسی و احکام در حال صدور است.

صحرایی ادامه داد: عزم ما تقویت مدارس دولتی و نظارت جدی و دقیق بر مدارس غیردولتی است و در این مسیر محکم عمل خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس تحولی، معلمان تحول‌گرا و تمدن ساز می‌طلبد؛ آنچه در کف کلاس درس و مدرسه اتفاق می‌افتد نقطه عطفی در فرایند تربیت دانش آموزانی فکور، ماهر و توانمند خواهد بود.

صحرایی تصریح کرد: مسائل آموزش و پرورش مسائل ملی هستند و در این زمینه همگان مسئولیت دارند و هر کس و هر مجموعه‌ای به اندازه مسئولیت و توان خود باید مشارکت و نقش آفرینی کند. / روزنو

مطالب مرتبط
ارسال نظر