ستاد مرکزی اربعین: زائران برای بازگشت به کشور عجله کنند-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

ستاد مرکزی اربعین: زائران برای بازگشت به کشور عجله کنند

ستاد مرکزی اربعین در بیانیه‌ای اعلام کرد شرایط مرزها از روز یکشنبه به وضعیت قبل از اربعین بازمی‌گردد و زائران برای برگشت به کشور عجله کنند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 08
کد خبر: ۲۰۳۲۰۶

به گزارش راهبرد معاصر، ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه شماره ۲۶ اعلام کرد: شرایط مرزها از روز یکشنبه به وضعیت قبل از اربعین بازمی‌گردد و زائران برای برگشت به کشور عجله کنند.

 

متن اطلاعیه شماره ٢۶ ستاد مرکزی اربعین به شرح زیر است:

«حیاتنا الحسین»

بسمه تعالی

۱. زائرین عزیز تنها در صورت داشتن بلیط به فرودگاه‌های نجف اشرف و بغداد مراجعه نمایند.

۲. زائرین عزیز داخل عراق، در برگشت خود به ایران تسریع نمایند، وضعیت از صبح روز یکشنبه در مرزهای کشور عزیزمان به شرایط عادی برخواهد گشت.

۳. تاکسی‌های اینترنتی برای انتقال زائرین به مرز مهران مراجعه نمایند.

۴. انتقال زائران از مهران در حال مدیریت شدن می‌باشد و جای نگرانی وجود ندارد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده