جهاد اسلامی: سراسر فلسطین را زیر پای اشغالگران شعله‌ور می‌کنیم-راهبرد معاصر

جهاد اسلامی: سراسر فلسطین را زیر پای اشغالگران شعله‌ور می‌کنیم

یک مسئول ارشد جهاد اسلامی با اشاره به اینکه در نبرد مردم فلسطین با دشمن اشغالگر تنها قانون مقاومت مسلحانه حاکم است تاکید کرد، سراسر فلسطین را زیر پای اشغالگران شعله‌ور می‌کنیم و مردم فلسطین فریب رژیم‌های سازشکار را نمی‌خورند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۵ - ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 28
کد خبر: ۲۰۶۰۷۶

به گزارش راهبرد معاصر، امروز پنجشنبه «یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسمی که این جنبش به مناسبت سی و ششمین سالگرد تاسیس جهاداسلامی برگزار کرده اعلام کرد، مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالگرد تاسیس جنبش جهاد اسلامی با عنوان «شهدا بشارت پیروزی» حامل چندین پیام مهم به رژیم اشغالگر و نیز دارای پیام‌هایی در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است.

 

در تقابل با دشمن صهیونیستی تنها قانون مقاومت حاکم است

الحساینه افزود، پیام ما به دشمن صهیونیستی این است که ملت فلسطین هرگز تسلیم نخواهند شد و با وجود همه تجاوزات و ترورهای دشمن اشغالگر، مقاومت همچنان در میدان حضور دارد و قدرت خود را برای مقابله با دشمن در سراسر فلسطین افزایش می‌دهد. جنبش جهاد اسلامی همچنان به گزینه مقاومت و جهاد در برابر دشمن صهیونیستی متعهد و پایبند است. همه گزینه‌ها و شرط‌بندی‌هایی که رژیم اشغالگر سعی داشت از خلال آن، فلسطینی‌ها را مجبور به سازش با این رژیم کند شکست خورد. در تقابل ما با دشمن صهیونیستی تنها یک قانون حاکم است و آن هم قانون مقاومت است و نه هیچ چیز دیگر.

 

وی تصریح کرد، اما درباره پیامی که ما امروز در سطح منطقه‌ای وبین‌المللی می‌خواهیم ابلاغ کنیم، باید بگوییم که با وجود همه توطئه‌ها علیه آرمان فلسطین و تلاش برای نابودی حقوق ملت فلسطین، مقاومت و در راس آن سرایا القدس به عنوان بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی، به دشمن و همه جهان می‌گوید که هیچ یک از توطئه‌ها برای حذف آرمان فلسطین نتیجه نمی‌دهد؛ چرا که مسئله فلسطین همچنان با قدرت حاضر است و مقاومت در بالاترین درجه آمادگی برای فداکاری در راه آرمان خود و تقابل با دشمن صهیونیستی قرار دارد.

 

مردم فلسطین فریب سازشکاران را نمی‌خورند

این مسئول ارشد جهاد اسلامی ادامه داد، مردم فلسطین همچنان به سلاح خود در مقابله با اشغالگران پایبندند و هرگز میدان را ترک نخواهند کرد و هرگز فریب حیله‌گری‌های دشمن یا رژیم‌های سازشکار را نمی‌خوردند و این مکر و فریب‌ها نمی‌تواند ملت فلسطین را از مسئله اصلی آنها منحرف کند. ما به عنوان مردم فلسطین موظفیم این پیام را به همه برسانیم که ما ملتی هستیم که سرزمینشان اشغال شده و تا زمان استقلال و آزادی وطن خود، به مقابله با رژیم اشغالگر و نژادپرست صهیونیستی ادامه می‌دهیم.

 

سرایا القدس: تصمیم ما تسلیح کل کرانه باختری است

یوسف الحساینه درباره تجاوزات اشغالگران علیه فلسطینیان در مناطق مختلف و نیز تهدیداتی که مقامات صهیونیست درباره ترور رهبران مقاومت انجام داده‌اند گفت، مقاومت با قدرت در میدان نبرد علیه دشمن صهیونیستی حضور دارد و قدرت آن روز به روز درحال افزایش است. ما تلاش می‌کنیم دشمن را در همه عرصه‌ها از غزه تا کرانه باختری و دیگر مناطق فلسطین درگیر کنیم که مصداق واقعی «وحدت میادین» و وحدت مبارزه و مقاومت در همه عرصه‌ها علیه اشغالگران است.

 

سراسر فلسطین را زیر پای اشغالگران شعله‌ور می‌کنیم

وی تاکید کرد، ما اکنون در شرایطی قرار داریم که مستلزم بسیج همه مولفه‌های ملت فلسطین است و چشم‌انداز جنبش جهاد اسلامی، وحدت همه گروه‌های فلسطینی برای مقابله با دشمن اشغالگر و گیج کردن آن است تا به این رژیم فرصت اجرای توطئه‌ها و نقشه‌های مخرب آن و تحمیل واقعیت جدید به کرانه باختری و قدس اشغالی را ندهیم.

 

الحساینه در پایان اظهار داشت، جنبش جهاد اسلامی، سراسر فلسطین را زیر پای اشغالگران صهیونیست شعله‌ور می‌کند و به همه جهان می‌گوییم که ملت فلسطین همچنان به گزینه‌های خود پایبند بوده و پرچم استقلال و جهاد و مبارزه را بالا می‌برند. ملت فلسطین گزینه‌ای به نام «صلح» یا سازش با رژیم اشغالگر را که به مثابه فرصتی برای رژیم اشغالگر جهت اجرای توطئه‌های آن در کرانه باختری است، نمی‌شناسند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده