تصمیم رژیم صهیونیستی برای بمباران غزه با بمب‌های ویرانگر «JDAM»-راهبرد معاصر

تصمیم رژیم صهیونیستی برای بمباران غزه با بمب‌های ویرانگر «JDAM»

یک روزنامه‌نگار آمریکایی خبر داد که رژیم صهیونیستی قصد دارد قبل از حمله زمینی، غزه را با بمب‌های ویرانگر «JDAM» بمباران کند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 15
کد خبر: ۲۰۸۵۶۴

به گزارش راهبرد معاصر، سیمور هرش، روزنامه‌نگار تحقیقی آمریکایی امروز یکشنبه گزارش داد که اسرائیل در حال برنامه‌ریزی برای حمله به غزه با استفاده از بمب‌های هدایت ماهواره‌ای (JDAM) است که منجر به نابودی کامل این شهر می‌شود.

 

طبق گزارش اسپوتنیک، این خبرنگار آمریکایی توضیح داد که رژیم اسرائیل قصد دارد این حمله را امروز یکشنبه یا فردا دوشنبه آغاز کند.

 

هرش اضافه کرد: همانطور که یک منبع آگاه به من گفت، برنامه ریزان جنگ کنونی اسرائیل متقاعد شده اند که نسخه ارتقا یافته JDAM با کلاهک‌های بزرگتر قبل از منفجر شدن به عمق کافی در زمین نفوذ می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه با انفجار بمب جدام و موج صوتی ناشی از آن، هر کسی در فاصله نیم مایلی از انفجار قرار داشته باشد، کشته خواهد شد، افزود: عمق مورد انتظار برای نفوذ بمب‌های جدام به داخل زمین بین ۳۰ تا ۵۰ متر است.

 

هرش به نقل از منبع ناشناس فاش کرد که بسته به عملیاتی شدن تخلیه اجباری اهالی شمال غزه، احتمالا این حمله امروز یا فردا آغاز خواهد شد.

 

این روزنامه نگار آمریکایی خاطرنشان کرد که تهاجم زمینی اسرائیل پس از بمباران با بمب‌های جدام صورت خواهد گرفت./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده