واکنش حماس به هتک حرمت قرآن کریم از سوی صهیونیست‌ها-راهبرد معاصر

واکنش حماس به هتک حرمت قرآن کریم از سوی صهیونیست‌ها

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به هتک حرمت قرآن کریم از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه واکنش نشان داد
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۹ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 24
کد خبر: ۲۵۵۳۵۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ هتک حرمت قرآن کریم از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش آنان به مسجد «بنی صالح» در شمال نوار غزه واکنش جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را در پی داشت.

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: اقدام نظامیان صهیونیست به سوزاندن قرآن کریم را در جریان یورش آنان به مسجد بنی صالح در شمال نوار غزه و چرکین‌کردن این مکان، به شدت محکوم می‌کنیم.

حماس تاکید کرد که سوزاندن قرآن کریم، حمله به مساجد و چرکین‌کردن و ویران‌نمودن آنها ماهیت رژیم تندرو صهیونیستی، نظامیان سراسر کینه و جنایت این رژیم و رفتار فاشیستی آنان را در برابر هر آن‌چه به هویت امت اسلام و مقدسات آن ارتباط دارد به اثبات می‌رساند.

در این بیانیه آمده است: فیلمبرداری این جنایت مشمئزکننده از سوی نظامیان اشغالگر و انتشار آن در رسانه‌های ارتباط جمعی، به روشنی به سیاست جنایتکارانه و روشمندی اشاره دارد که کابینه نازی اشغالگران، آن را در راستای تمرکز روی نسل‌کشی وحشیانه ملت فلسطین در نوار غزه و تمامی نشانه‌های زندگی در آن، مدیریت می‌کند.

همچنین جنبش حماس از ملت‌ها و دولت‌های جهان عرب و جهان اسلام و تمامی آزادگان جهان خواست که نسبت به این رفتار فاشیستی رژیم صهیونیستی ابراز خشم و آن را محکوم کنند و برای دفاع از مقدسات اسلامی و مسیحی در فلسطین و توقف نسل‌کشی جمعی فلسطینیان در نوار غزه دست به اقدام بزنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده