نقشه صهیونیست‌ها برای کوچ اجباری ساکنان غزه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

نقشه صهیونیست‌ها برای کوچ اجباری ساکنان غزه

مقام برجسته آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی (وابسته به سازمان ملل) نسبت به سناریوی رژیم صهیونیستی برای کوچ اجباری و دسته جمعی ساکنان نوار غزه هشدار داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 11
کد خبر: ۲۱۷۸۸۳

به گزارش راهبرد معاصر، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آژانس امدادرسانی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی «آنروا» تاکید کرد: اسراییل برای مهاجرت اجباری و دسته جمعی ساکنان نوار غزه از این منطقه تلاش می کند.

 

وی در ادامه افزود: بحران انسانی در نوار غزه در حال افزایش است که باعث شده غیرنظامیان در نزدیکی مرزهای شمال و جنوب این باریکه تجمع کنند.

 

لازارینی تصریح کرد: چندین کشور با بیرون راندن و مهاجرت اجباری ساکنان نوار غزه از این باریکه مخالفت کرده اند. ویرانی گسترده در شمال نوار غزه و مهاجرت ساکنان این منطقه مرحله نخست این سناریو به شمار می رود و مرحله بعدی ممکن است مهاجرت اجباری ساکنان شهر خان یونس به مناطق نزدیک به مرزها باشد.

 

وی روز گذشته درباره تحولات نوار غزه گفت: برای متوقف کردن جهنم ایجاد شده در نوار غزه برقراری آتش بس ضروری است.

 

لازارینی اضافه کرد: آنروا و ساختار کلی نوار غزه به زودی از هم فرو می‌پاشد و این به معنای خیانت و بی‌تفاوتی جامعه جهانی به نوار غزه است.‌

 

وی ادامه داد: بیش از یک میلیون نفر در نوار غزه در پناهگاه‌های مملو از جمعیت سازمان ملل زندگی می‌کنند و در پی حمایتی هستند که از آن محروم شده‌اند.

 

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل هم در اظهارات مشابهی گفت: ما با این احتمال روبرو هستیم که اوضاع انسانی در غزه از هم فرو بپاشد و شاهد فاجعه‌ای همه‌جانبه باشیم./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار