پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا سه شنبه ۶ آبان ۱۴۰۴ طلای جهانی به زیر ۴۰۰۰ دلار سقوط کرد/ هر اونس به ۳۹۹۰ دلار رسید کارت‌های بانک آینده منقضی می‌شود؟ دبیر اتحادیه مشاوران املاک تهران: با خروج اتباع دستمزد کارگران مسکن ۲.۵ برابر شد مهلت تکمیل تعهدنامه فرزندان و نوادگان دختر بازمانده تا ۱۵ آبان جزئیات پرداخت حقوق بازنشستگان و معوقات فروردین ۱۴۰۴ اعلام شد حقوق ۱۴۰۵؛ آیا کارگران نفس تازه خواهند کشید؟ قیمت جدید گوشت قرمز منجمد قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۵ آبان ۱۴۰۴ + جدول ایران‌خودرو بدون نیاز به گواهینامه و بلوکه کردن حساب، خودرو عرضه می‌کند + شرایط ثبت نام قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۵ آبان ۱۴۰۴ آغاز فرآیند ارزش‌گذاری دارایی‌های بانک آینده + فیلم جزئیات عرضه خودرو‌های وارداتی در بورس کالا تاریخ شارژ کالابرگ آبان ۱۴۰۴ رئیس بانک مرکزی: ادغام بانک آینده با بانک ملی، حاصل همکاری سه قوه است/ هیچ‌گونه ناترازی‌ای از این ادغام، به بانک ملی منتقل نخواهد شد

تامین منابع مالی ساخت ۲۴۰۰ کیلومتر خط‌آهن از محل فروش نفت

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از تامین اعتبار ۵.۹ میلیارد یورویی برای تکمیل پروژه‌های ریلی از جمله رشت-آستارا از محل فروش نفت خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۴ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 19
کد خبر: ۲۱۹۲۵۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ خیرالله خادمی در نشست خبری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته با بیان این‌که قرارداد 180 هزار میلیارد تومان پروژه امضای شده است، اظهار کرد: ارزش روز این پروژه‌ها حدود 500 هزار میلیارد تومان است.

وی با یادآوری اعتبار 22 هزار و 600 میلیارد تومانی شرکت ساخت،‌ ادامه داد: برای امسال نیز 24 هزار میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: از محل فروش نفت 5.9 میلیارد یورو برای تکمیل پروژه‌های ریلی در نظر گرفته شده است. طول این پروژه‌ها 2400 کیلومتر ا ست که با تکمیل آنها ظرفیت ترانزیت ریلی بار از 50 به 94 میلیون تن افزایش می‌یابد.

به گفته وی،‌ این پروژه‌ها شامل خط‌آهن رشت - آستارا، چابهار-مشهد، شیراز-بوشهر و رفع گلوگاه راه‌آهن جنوب در دورود به خرم آباد و خوزستان است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه از قرارداد با شرکت داخلی برای تامین سیگنالینگ خطوط ریلی مطابق با استانداردهای راه‌آهن خبر داد و به بومی‌سازی تولید ریل و سوزن اشاره کرد و افزود: موافقت‌نامه اولیه برای آزادراه‌های پردیس-هراز، همدان-کرمانشاه و ارومیه- تبریز انجام شده است.

خادمی با بیان این‌که زیرساخت‌های کشور برای حمل‌ونقل داخلی و ترانزیت کافی نیست، اضافه کرد: زمانی همه خطوط تجارت دنیا از ایران عبور می‌کرد، همین حالا هم نزدیک‌ترین، ایمن‌ترین و راحت‌ترین مسیرها از ایران می‌گذرد، اما ما باید کریدورها را در مقایسه با کریدورهای دنیا تکمیل کنیم. شاهد رقابت کریدورها در خاورمیانه هستیم، با توجه به موقعیتی که ایران دارد نیازی به تبلیغ نداریم و اگر کریدورها را بسازیم، صاحب بار از آن استفاده می‌کند./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار