هتک حرمت ده‌ها فلسطینی در غزه توسط نظامیان اسرائیلی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

هتک حرمت ده‌ها فلسطینی در غزه توسط نظامیان اسرائیلی

نیرو‌های اشغالگر صهیونیست ده‌ها فلسطینی از جمله چندین کودک و فرد سالخورده را بازداشت و پس از وادار کردن آن‌ها به درآوردن لباس هایشان، آن‌ها را در ورزشگاهی در غزه نگهداری کردند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۰۵ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 26
کد خبر: ۲۲۰۴۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ ویدئو‌های منتشره از این جنایت نشان می‌دهد اشغالگران اقدام به بازداشت ده‌ها فلسطینی در ورزشگاه یرموک در نوار غزه کرده اند. اشغالگران این فلسطینی‌های بازداشت شده را که تعداد زیادی از آن‌ها را کودکان و افراد سالخورده تشکیل می‌دهند، وادار کرده اند در سرمای زمستان بیشتر لباس هایشان را از تن درآورند. همچنین برای تهدید آن‌ها به مرگ، لوله تانک را به طرف آن‌ها نشانه رفته اند.

دیده بان حقوق بشر اروپا – مدیترانه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: براساس اطلاعات به دست آمده، ارتش رژیم صهیونیستی صد‌ها فلسطینی از جمله چندین زن از اهالی محله شیخ رضوان غزه را بازداشت و آن‌ها را به اردوگاه یرموک منتقل کرده و پس از کشف حجاب، آن‌ها را مورد بازرسی بدنی قرار داده است. نیرو‌های اشغالگر همچنین اقدام به هتک حرمت و ضرب و جرح بازداشت شدگان کرده اند.

براساس این بیانیه، نیرو‌های اشغالگر صهیونیست، بازداشت شدگان مرد از جمله کودکان ۱۰ ساله و افراد سالخورده با سن بیش از ۷۰ سال را وادار کرده اند تمام لباس هایشان به جز لباس زیر را از تن درآورده و به طور توهین آمیزی در یک صف در نزدیکی محل نگهداری زنان بازداشت شده در داخل ورزشگاه مذکور بایستند. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده