نماینده خوی از پاسخ دهی به خبرنگاران شانه خالی کرد-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

نماینده خوی از پاسخ دهی به خبرنگاران شانه خالی کرد

سید تقی کبیری از پاسخگویی به خبرنگاران در رابطه با اموال به سرقت رفته از منزلش امتناع ورزید.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 30
کد خبر: ۲۳۶۳۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ رسانه های داخلی روز گذشته از وقوع سرقتی در منزل یکی از نمایندگان مجلس خبر دادند. رخدادی که از آن زمان تا به کنون با حواشی متعددی همراه بوده است.

 

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان همان زمان با تایید سرقت مبالغی پول از خانه یکی از نمایندگان مجلس گفت: سرقت از خانه یکی از نمایندگان استان آذربایجان غربی بوده است. با نشر بیش از پیش خبر مشخص گردید که نماینده فوق، سید تقی کبیری نماینده مردم خوی در مجلس می باشد.

 

خبر اولیه این بود که «این نماینده مردم مبلغ ۴۰۰میلیون وجه نقد و ۲۰۰هزار دلار را در منزلش نگهداری می‌کرده که اکنون طعمه‌ی سارقین شده است»؛ هرچند بعد‌ها خبر اصلاح شد، از این بابت که رقم بیشتری از آنچه ذکر شده بوده است! که این مسأله خود جای سؤال است!

 

یک منبع آگاه به آفتاب گفت: مبلغ ربوده شده از خانه یکی از نماینده‌های مجلس ۲۰۰ هزار دلار نبوده، بلکه ۲۵۰ هزار یورو بوده است.

 

همین اخبار با واکنش های متعددی در جامعه همراه بود که اساسا چرا باید چنین پول نقدی در منزل یک نماینده مجلس وجود داشته باشد. به واقع نیز به نظر می‌رسد نگهداری چنین وجوهی آن هم در یک منزل مسکونی، سؤال برانگیز است.

 

شدت واکنش ها تا به آنجا پیش رفت که نماینده مذکور اساسا وقوع چنین خبری را از اساس منکر شد. در بیانیه این نماینده آمده که صرفا تعدادی اسناد به همراه طلاجات و اندکی وجه نقد سرقت شده است.

 

نماینده مال‌باخته از پاسخ به سوال خبرنگاران امتناع کرد

 

محمدتقی کبیری، نماینده مردم خوی در مجلس، در حاشیه نشست علنی امروز برای دقایقی در جایگاه خبرنگاران حاضر شد.

 

جمعی از خبرنگاران رسانه‌ها با حضور نزد او خواستار توضیحاتی درباره حواشی منتشر شده روزهای اخیر درباره این نماینده مجلس شدند.

 

کبیری درباره سرقت 400 میلیون تومان وجه نقد و 250 هزار یورو از منزلش از پاسخ به سوال خبرنگاران امتناع و صرفا شبکه خبر سیما را برای مصاحبه به صورت گزینشی انتخاب کرد.

 

خبرنگاران رسانه‌های مکتوب از او درباره منشا این پول سوال کردند و خواستار شفاف‌سازی شدند ولی کبیری از پاسخ به این سوالات امتناع کرد.

 

پس از پرسش مکرر خبرنگاران، کبیری گفت: «در این باره بیانیه‌ای صادر کرده‌ام و رسانه‌ها می‌توانند به آن رجوع کنند. در خصوص سوال شما توضیح بیشتری ندارم.» که این پاسخ با واکنش و اعتراض خبرنگاران روبرو شد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار