دیدار و گفتگوی گروسی و سرپرست تیم مذاکرات هسته‌ای ایران-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

دیدار و گفتگوی گروسی و سرپرست تیم مذاکرات هسته‌ای ایران

علی باقری ضمن اشاره به اهمیت همکاری‌های ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بر ضرورت بی‌طرفی و حرفه‌ای گری آژانس به‌عنوان یک سازمان تخصصی تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۲۳۹۶۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی که برای حضور در کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای به ایران سفر کرده، با علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات رفع تحریم ملاقات کرد.

در این ملاقات، ابعاد مختلف همکاری‌های ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

باقری ضمن اشاره به اهمیت همکاری‌های ایران و آژانس، بر ضرورت بی طرفی و حرفه‌ای گری آژانس به عنوان یک سازمان تخصصی تاکید کرد.

وی همچنین اظهار کرد: فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران همواره در چارچوب تعهدات بین المللی از جمله معاهده عدم اشاعه است.

رافائل گروسی نیز در این نشست، سفر خود به تهران را نشانه اراده آژانس برای حفظ فضای سازنده در روابط خود با جمهوری اسلامی ایران، دانست. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده