سردار سلامی: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

سردار سلامی: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد و دستاوردهای عظیم این قدرت امروز به دنیا در عرصه‌های مختلف نشان داده شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۴۰۵۶۸

به گزارش راهبرد معاصر؛  سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در آیین افتتاح مرکز فوق تخصصی جراحی‌های محدود خاتم‌الانبیا (ص) سمنان اظهار کرد: ملت ما تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد و دستاوردهای عظیم این قدرت امروز در دنیا به نمایش درآمد.


وی با بیان اینکه سمنان از استان‌های ممتاز کشور و دارای شهدایی شاخص است، گفت: جمهوری اسلامی نشان داد هر کجا با مانع و تحریم روبه‌رو شد، همان زمان موفقیت‌هایی به دست آورده و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی محصول مقاومت و پیشرفت در جنگ بی‌پایان با شکل‌های مختلف و کشورهای مختلف دنیا است.


وی با بیان اینکه تصور دشمن در تحریم ایران فلج کردن و تسلیم آن بود، گفت: ملت ما با تلاش و مقاومت تحریم را به فرصتی برای پیشرفت تبدیل کرد.


سلامی تصریح کرد: اینکه جمهوری اسلامی بدون واهمه و با علم به دشمنی همه‌جانبه و تبعات آن، به قلب استکبار حمله می‌کند نشان از قدرت ایمان، مقاومت، اراده و پیشرفت مردم است.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اعتماد به نفس امروز نیروهای مسلح از اعتماد مردم به نظام به دست آمده است، افزود: قاعده عبور از مشکلات و تحریم‌ها با مردم بودن است.


سلامی با تبریک افتتاح این مرکز درمانی مجهز به مردم استان سمنان افزود: همه ما نیروها و مسؤولان خادم مردم بوده و از همه توان و ظرفیت برای خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد.


وی افزود: دشمنان در دنیای امروز ذخایر خود را برای ضربه به جمهوری اسلامی آماده می‌کنند؛ اما کشور ما با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و پشتوانه اراده مردمی بصیر و همیشه مقاوم پیشرفت می‌کند و روز به روز قوی‌تر می‌شود./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار