سخنگوی شورای ائتلاف: از قالیباف برای ریاست مجلس حمایت می‌کنیم-راهبرد معاصر

سخنگوی شورای ائتلاف: از قالیباف برای ریاست مجلس حمایت می‌کنیم

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف یقین دارد که کماکان بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم دکتر قالیباف است و در انتخابات هیئت رئیسه مجلس دوازدهم از محمد باقر قالیباف برای ریاست مجلس حمایت خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 25
کد خبر: ۲۴۲۳۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به ورود احزاب و گروه های سیاسی برای انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو تصریح کرد: شورای ائتلاف هم مانند دیگر تشکیلات های سیاسی که برای انتخابات برنامه داشته و ورود کرده‌اند ما نیز نسبت به انتخابات ریاست جمهوری دغدغه داشته و حتما در این انتخابات هم ورود خواهیم کرد.
وی افزود: اما در حال حاضر اولویت اول انتخابات هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواهد بود و حتما برای ما مهم است که در روزهای هفتم و هشتم خرداد چه اتفاقی خواهد افتاد و وارد مجلس دوازدهم بشویم آن هم به دلیل این که تعداد زیادی از نمایندگان مجلس دوازدهم از شورای ائتلاف بوده‌اند.
رسولی در ادامه گفت: شورای ائتلاف یقین دارد که کماکان بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم دکتر قالیباف است و در انتخابات هیئت رئیسه مجلس دوازدهم از محمد باقر قالیباف برای ریاست مجلس حمایت خواهد کرد.
وی در ادامه گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری انشاءالله بعد از هشتم خرداد ماه و انتخابات هیئت رئیسه مجلس تصمیم گیری خواهیم کرد و جلسات خود را بعد از هشتم خرداد ماه آغاز می‌کنیم.
رسولی تصریح کرد: چون که ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری دهم تا چهاردهم است ابتدا باید ببینیم چه افرادی نامزد این انتخابات شده و بعد هم رایزنی ها را درباره این موضوع با نامزدهای انتخابات انجام بدهیم.
سخنگوی شورای ائتلاف تاکید کرد: تا این لحظه هیچ جلسه انتخاباتی شورای ائتلاف درباره انتخابات ریاست جمهوری نداشته و همه جلسات موکول شده به بعد از هشتم خرداد ماه./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده