قدردانی خانواده شهید رئیسی از رهبر معظم انقلاب و ملت ایران-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

قدردانی خانواده شهید رئیسی از رهبر معظم انقلاب و ملت ایران

خانواده «رئیس جمهور شهید» در پیامی ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران تاکید کردند: عزاداری‌های پرشور و هوشمندانه که از مرزهای ایران عبور کرده، نشان می‌دهد به واقع مرحله تازه‌ای از حرکت تکاملی انقلاب اسلامی آغاز شده است و آحاد مردم ایران، مسئولیتی بزرگ و تاریخی در حفظ، ترویج و تکمیل میراث بزرگ شهیدان برعهده دارند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۲۸۵۵

به گزارش راهبرد معاصر،  خانواده رئیس جمهور شهید در پیامی ضمن قدردانی از رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران تاکید کردند: عزاداری‌های پرشور و هوشمندانه که از مرزهای ایران عبور کرده، نشان می‌دهد به واقع مرحله تازه‌ای از حرکت تکاملی انقلاب اسلامی آغاز شده است و آحاد مردم ایران، مسئولیتی بزرگ و تاریخی در حفظ، ترویج و تکمیل میراث بزرگ شهیدان برعهده دارند.


متن کامل پیام به شرح ذیل است: 
امروز که پروردگار صاحب جلال وعظمت، شرف شهادت را نصیب ذریه ابراهیم فرموده، برای ما راهی به جز صبر و مقاومت در تحقق تعالیم آن پیامبر عظیم‌الشأن باقی نمانده است، زیرا زمانه وحدت جهانی‌ بر تداوم راه انبیاء عظام در مبارزه با ستم و بی‌عدالتی فرا رسیده است.


این همه عزاداری‌های پرشور و هوشمندانه که از مرزهای ایران عبور کرده، نشان می‌دهد به واقع مرحله تازه‌ای از حرکت تکاملی انقلاب اسلامی آغاز شده است و آحاد مردم ایران، مسئولیتی بزرگ و تاریخی در حفظ، ترویج و تکمیل میراث بزرگ شهیدان برعهده دارند.


مقاومت همه جانبه در برابر دشمنان خدا با حفظ وحدت و انسجام ملی و با پیروی به موقع از فرامین و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، ممکن می‌شود. به یاری حق تعالی و دستگیری حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه)، شایسته است در همه حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و نظامی در مبارزه با تمدن فحشازده و کفرآلود، به پیش‌روی ادامه دهیم.


بار دیگر از الطاف پدرانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و این همه لطف و محبت و همدردی ملت بزرگ ایران سپاسگزاری می‌کنیم و از حضرت باری تعالی توفیق و سربلندی ایران عزیز و طول عمر با عزت رهبری حکیم آن را خواستاریم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده