رونمایی از مهم‌ترین قطب صنعت هسته‌ای کشور به نام شهید رئیسی-راهبرد معاصر

رونمایی از مهم‌ترین قطب صنعت هسته‌ای کشور به نام شهید رئیسی

مهم‌ترین قطب صنعت هسته‌ای کشور در اصفهان به نام «شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی» نامگذاری شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 30
کد خبر: ۲۴۳۲۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ در آیینی مهم‌ترین قطب صنعت هسته‌ای کشور در اصفهان به نام شهید آیت الله رئیسی نامگذاری شد. این آیین با حضور محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در منطقه هسته‌ای اصفهان برای بزرگداشت شهید آیت‌الله رئیسی و همزمان با هفتمین روز شهادت شهید جمهور برگزار شد.

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دراین آیین اظهار داشت: امروز در پیشگاه خداوند متعال و در ایام سوگواری امام خمینی (ره) به پاس خدمات ارزشمند آیت‌الله رئیسی این منطقه که به عنوان منطقه‌ای راهبردی در صنعت هسته‌ای تلقی می‌شود به نام این شهید نام‌گذاری شد تا نگاه راهبردی مقام معظم رهبری در خدمت بی‌منت، خستگی ناپذیری و تلاش بی‌وقفه آیت‌الله رئیسی به عنوان فرهنگی ماندگار برای ما قرار داده شود و بتوانیم به شایستگی این راه را تداوم بخشیم و برای اعتلا و افزایش اعتبار کشور کوشا باشیم.

وی افزود: امروز یکی از وعده‌های داده شده در صنعت راهبردی که استفاده از فناوری هسته‌ای در زندگی مردم است عملی شد و با وعده ۱۲ مرکز پرتودهی توانستیم اولین مرکز پرتودهی اصفهان را افتتاح کنیم.

اسلامی گفت: این مرکز که بر اقتصاد ملی تاثیرگذار است در سال جهش تولید با مشارکت مردم، با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی توانستیم تولیدات کشاورزی کشور را روز افزون افزایش دهیم و هزینه‌های بخش سلامت کاهش یابد که قابلیت بهره‌وری نیز در همین راستا صورت می‌گیرد. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده