معاریو: نتانیاهو با بمب ساعتی مواجه است-راهبرد معاصر

معاریو: نتانیاهو با بمب ساعتی مواجه است

رسانه‌های رژیم اسرائیل با ابراز نگرانی از وضع داخلی این رژیم، تعلل در توافق با حماس بر سر تبادل اسرا و ادامه جنگ علیه نوار غزه را به ضرر جایگاه تل‌اویو در منطقه و جهان دانستند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 01
کد خبر: ۲۴۳۴۴۸

به گزارش راهبرد معاصر، روزنامه معاریو چاپ سرزمین‌های اشغالی فلسطین درباره تعلل رژیم اسرائیل در خصوص توافق با مقاومت فلسطین درباره تبادل اسرا نوشت که کابینه رژیم اسرائیل به نخست وزیری نتانیاهو با بمب ساعتی مواجه است.

 

این روزنامه نوشت که اگر بنیامین نتانیاهو با توافق تبادل اسرا با جنبش حماس طی ماه جاری موافقت نکند، این فرصت دیگر تکرار نخواهد شد.

 

رسانه‌های صهیونیستی در این راستا نوشتند که با حکومت فعلی ما هرگز روی پیروزی را نه تنها نخواهیم دید بلکه در مسیری قرار خواهیم گرفت که نابودی در آن تضمین شده است و ارتش امروز در غزه بعد از هشت ماه جنگ خسته کننده و شدید، فرسوده و خسته شده است.

 

به گزارش این رسانه‌ها، رژیم اسرائیل در برابر هفت جبهه غزه، کرانه باختری، حزب الله در لبنان، سوریه، عراق ، ایران و یمن قرار دارد و این هفت جبهه چالشی برای رژیم اسرائیل بوده و طی سال‌های گذشته نیز این چالش تل‌اویو را رها نخواهد کرد و به همین دلیل حکومت باید به جایگاه اسرائیل در منطقه و ساختار ارتش به دید متفاوتی نگاه کند.

 

رسانه های رژیم اسرائیل همچنین نوشتند: این باور که «پیروزی مطلق» با برچیده شدن سه تیپ باقی مانده جنبش حماس در رفح به دست خواهد آمد، درست نیست.

 

شب گذشته بعد از سه هفته آمریکا از پیشنهاد رژیم اسرائیل برای آتش بس و تبادل اسرا در غزه خبر داد و مدعی که چشم جهان به سمت حماس برای موافقت با این پیشنهاد است. حماس در واکنش به این پیشنهاد گفت که به این پینشهاد ارائه شده از سوی آمریکا دید مثبتی دارد ولی باید توقف کامل جنگ در غزه تضمین شود./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار