حماس: می‌توانیم صهیونیست‌های بیشتری به اسارت بگیریم-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

حماس: می‌توانیم صهیونیست‌های بیشتری به اسارت بگیریم

جنبش حماس در واکنش به آزادی چهار اسیر صهیونیست پس از هشت ماه جنایت این رژیم در غزه، گفت که هنوز اسرای اسرائیلی زیادی در بند خود دارد و قادر است صهیونیست‌های بیشتری را به اسارت بگیرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۳ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۳۷۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز شنبه ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در اردوگاه آوارگان «النصیرات» که به شهادت ده‌ها غیر نظامی منجر شد، تأکید کرد که این اقدام در راستای افزایش وحشیانه شدت کشتار جمعی مردم فلسطین است.

حماس در واکنش به ادعای ارتش اسرائیل مبنی بر آزادی اسرای این رژیم هم گفت: «آنچه ارتش اسرائیل درباره آزادی اسرای خود، آن هم پس از هشت ماه کشتار جمعی، محاصره و قحطی می‌گوید، تغییری در شکست راهبردی این رژیم در نوار غزه ایجاد نخواهد کرد».

این جنبش فلسطینی با اشاره به اینکه هنوز شمار زیادی از اسرای اسرائیلی را در بند خود دارد و قادر است، بر تعداد آنان نیز بیافزاید، تصریح کرد: آنجه رسانه‌های عبری و آمریکایی درباره مشارکت آمریکا در عملیات مجرمانه امروز [صهیونیستها]منتشر کردند، بار دیگر مشارکت کامل این کشور در این جنگ و مواضع دروغین آن درباره مسائل انسانی و حفظ جان غیر نظامیان را برملا کرد.

حماس از کشور‌های اسلامی، عربی و همه آزادگان جهان خواست که فشار خود را علیه رژیم صهیونیستی بیشتر کنند و به جامعه بین‌الملل نیز تأکید کرد که در قبال این جنایت، موضع واقعی اتخاد کرده و این جنایتکاران را بازخواست کند.

ارتش رژیم صهیونیستی ساعتی پیش ادعا کرد که در حمله به مرکز اردوگاه النصیرات در نوار غزه توانسته است ۴ اسیرصهیونیست را آزاد کند.

بر اساس بیانیه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، نوآ آرگامانی (۲۵ ساله)، آلموگ مایر جان (۲۱ ساله)، آندری کوزلوف (۲۷ ساله) و شلومی زیو (۴۰ ساله)، ۴ اسیری هستند که امروز، پس از گذشت ۲۴۶ روز از آغاز جنگ غزه، طی یک عملیات ویژه در قلب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه آزاد شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی افزود که ارتش، شاباک و پلیس به صورت مشترک این عملیات را انجام دادند و در حال حاضر وضعیت جسمی این اسرا خوب است و برای معاینات پزشکی بیشتر به مرکز پزشکی «شبا» در تل هاشومر انتقال یافتند.

همزمان با انتشار این خبر، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد رژیم اسرائیل در حمله‌ای وحشیانه به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه ده‌ها فلسطینی را مستقیما هدف قرار داده و آنها را به شهادت رسانده است. براساس این بیانیه، تعداد شهدا بسیار زیاد است و امکان دسترسی به اردوگاه النصیرات برای امدادرسانی به مجروحان این جنایت وجود ندارد و تا به این لحظه پیکر ۴۷ فلسطینی از زیر آوار خارج شده است. /فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده