مجمع جهانی بیداری اسلامی جنایت رژیم اسرائیل را محکوم کرد-راهبرد معاصر

مجمع جهانی بیداری اسلامی جنایت رژیم اسرائیل را محکوم کرد

مجمع جهانی بیداری اسلامی طی بیانیه‌ای جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را به شدت محکوم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 09
کد خبر: ۲۴۴۵۰۹

به گزارش راهبرد معاصر، مجمع جهانی بیداری اسلامی طی بیانیه‌ای جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را به شدت محکوم کرد و  از تمامی ملت ها ،دولت ها ،احزاب، گروه های سیاسی ،تشکل های مدنی ،رهبران ،نخبگان ،شخصیت ها و شبکه های اجتماعی جهان اسلام خصوصا سازمان کنفرانس اسلامی و آزادی خواهان، عدالت جویان جهان خواست باحمایت وپشتیبانی همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین رژیم کودک کش اسرائیلی را در اهداف خویش ناکام گذارند.

 

متن پیام به این شرح است: 

رژیم جنایتکار صهیونیستی یکبار دیگر با قتل و عام بیش از 200 تن از زنان، کودکان و مردم بی‌گناه فلسطین اشغالی این بار در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه، روی قاتلان و جنایتکاران بزرگ تاریخ را سفید کرد.

 

جنایت اردوگاه النصیرات که با پشتیبانی و همراهی آمریکا انجام شد، نقض همه قوانین و مقررات بشردوستانه و حقوق انسانی است و این جنایات وحشیانه نتیجه ارسال سرسام‌آور تسلیحات و بمب‌های آمریکایی و اروپایی به تل‌آویو و همچنین بی‌عملی دولت‌ها و سازمان‌های مسئول بین‌المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل متحد در برابر 8 ماه جنایت و نسل‌کشی در نوار غزه است که ماهیت و فلسفه وجودی سازمان‌های مذکور را در قبال تأمین امنیت ساکنان اراضی اشغالی و جلوگیری از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی زیر سئوال برده است.

 

در چنین وضعیت دشوار و دردناکی که هر روز شاهد کشتار مردم فلسطین در نوار غزه هستیم، مسئولیت‌های دولت‌های مسلمان مضاعف و سنگین است که ضمن حفظ اتحاد و یکپارچگی و عمل به موازین اخلاقی، اسلامی و انسانی، با سازوکارهای مؤثر و کارآمد از جمله تحریم اقتصادی و قطع هرگونه مناسبات پنهان و آشکار سیاسی، امنیتی و ... مانع کشتار زنان و کودکان فلسطینی شوند. 

 

در پایان تأکید می‌شود، رژیم صهیونیستی در جنگ غزه که بیش از هشت ماه است ادامه دارد، شکست خورده و با ادامه آن نیز قطعاً به هیچ دستاورد میدانی و سیاسی دست نخواهد یافت و شکست راهبردی رژیم در غزه قطعی است. مقاومت اسلامی فلسطین و حماس پیروز میدان است و ارتکاب جنایات وحشیانه هم نخواهد توانست ذره‌ای در اراده پولادین و عزم راسخ مردم فلسطین در مقابل صهیونیست‌ها خللی وارد کند. 

 

مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایت وحشیانه از تمامی ملت‌ها، دولت‌ها، احزاب، گروه‌های سیاسی، تشکل‌های مدنی، رهبران، نخبگان، شخصیت‌ها و شبکه‌های اجتماعی جهان اسلام خصوصا سازمان کنفرانس اسلامی و آزادی خواهان، عدالت جویان جهان می‌خواهد باحمایت و پشتیبانی همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین رژیم کودک کش اسرائیلی را در اهداف خویش ناکام گذارند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده