مردم ‌در پای صندوق‌های رأی پاسخ‌ بدخواهان نظام را می‌دهند-راهبرد معاصر
جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم

مردم ‌در پای صندوق‌های رأی پاسخ‌ بدخواهان نظام را می‌دهند

وزیر اطلاعات گفت: انتخابات پرشکوهی را در تیرماه شاهد خواهیم بود تا مردم کشورمان بار دیگر با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی پاسخی دندان‌شکن به دشمنان و بدخواهان نظام بدهند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۸ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 13
کد خبر: ۲۴۵۲۸۷

به گزارش راهبرد معاصر؛  حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب عصر پنجشنبه در یادواره شهدای اطلاعات در اردبیل اظهار داشت: انتخابات پرشکوهی را در تیرماه شاهد خواهیم بود تا مردم کشورمان بار دیگر با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی پاسخی دندان‌شکن به دشمنان و بدخواهان نظام بدهند.

 

وی تصریح کرد: روح شهدا زمانی از ما شاد خواهد شد که همواره حضور در صحنه را به عنوان پشتیبانی از نظام مد نظر قرار دهیم و پیرو خط ولایت باشیم.

 

وزیر اطلاعات به حادثه تلخ سقوط بالگرد و شهادت رییس جمهور و همراهانش اشاره کرد و گفت: هر چند این حادثه تلخ و ناگوار بود اما ثابت کرد که رهروان مسیر خدمت لحظه‌ای از آرمان بلند خود دست نمی‌کشند و در سخت‌ترین شرایط نیز همراه و همسو با مردم هستند.

 

خطیب افزود: مردم ایران در انتخابات پیش رو رییس جمهوری را از جنس خدمت و در تراز آیت‌الله رییسی برگزیده و به ادامه مسیر خدمت بی‌منت دولت آیت‌الله رییسی، دولت سیزدهم و تداوم آن رأی خواهند داد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قطعا جریان انقلاب با چنین شهادت‌طلبی مستحکم‌تر شده و بار دیگر زمینه انسجام و اتحاد بیشتر ملی فراهم می‌آید.

 

وزیر اطلاعات خواسته مقام معظم رهبری را ارتقای مشارکت مردم و رأی به ادامه مسیر خدمت اعلام کرد و ادامه داد: مردم ما آگاهانه و با بصیرت به ادامه این مسیر توجهی جدی کرده و سعی آنها بر این خواهد بود تا دولت آینده نیز همچون دولت سیزدهم در مسیر خدمت و تلاش مجاهدانه گام برداشته و زمینه عزت این ملت را در عرصه‌های مختلف فراهم کند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده