میزگرد جلیلی/ انضباط مالی باید در اولویت دولت باشد-راهبرد معاصر
جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم

میزگرد جلیلی/ انضباط مالی باید در اولویت دولت باشد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور باید انضباط مالی را در اولویت خود قرار دهد. همچنین باید اقتصاد مولد شکل گرفته و نباید رفاه و معیشت و زندگی روزانه مردم مورد غفلت قرار بگیرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۷ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۴۵۷۷۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در میزگرد اقتصادی سیما که امشب با حضور مجید کریمی و وحید عزیزی به‌عنوان مشاوران وی برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک عید قربان بیان کرد: بنده در برنامه های متعدد تا الان رئوس مطالب اقتصادی‌ام را مطرح کرده‌ام. یکی از مباحث مهمی که به نظر ما در ایام انتخابات مطرح می‌شود و مردم درباره آن می‌پرسند این است که کاندیداها باید برنامه‌های خود را برای حل مسائل و مشکلات کشور ارائه کنند.

جلیلی اظهار داشت: بارها گفتم که شعار یک کاندیدا باید عصاره برنامه او برای کشور باشد. بسیاری از افراد درباره موضوعات مختلف نظر می‌دهند و راهکارهای متعددی وجود دارد اما چرا این‌ها انجام نشده است. باید نقش رئیس جمهور در حل مسائل و اولویت‌ها مشخص باشد.

وی گفت: ما در شعارمان می‌گوییم که یک جهان فرصت وجود دارد و کشور ظرفیت‌ها و فرصت‌های متعددی دارد و در اقتصاد هم این فرصت‌ها متعدد و بسیار است. ما در کشورمان ظرفیت‌های متعددی از جمله نیروی انسانی خوب را داریم اما لازمه این ظرفیت‌ها یک ایران جهش است که نیازمند برنامه‌ای مدون است البته نه برنامه‌ای شب امتحانی. یکی از فرصت‌های مناسب این است که دولت چهاردهم کار خود را همزمان با برنامه هفتم توسعه آغاز می‌کند.

نامزد انتخابات بیان کرد: ما باور داریم که این وقتی شدنی می‌شود که هر ایرانی یک نقشه معین را ایفا نماید و دولت نیز بستر مناسب را برای این نقش آفرینی مهیا کند. باید منابع و مصارف در اقتصاد تناسب داشته باشد. مقاطعی بوده که منابع ما افزایش یافته اما این منابع باید انضباط لازم را داشته باشد. اگر منابع هرز برود و منضبط نباشد مشکلی را حل نمی‌کند.

جلیلی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور باید انضباط مالی را در اولویت خود قرار دهد. همچنین باید اقتصاد مولد شکل گرفته و نباید رفاه و معیشت و زندگی روزانه مردم مورد غفلت قرار بگیرد./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده