آیت‌الله کعبی: نامزدهای جبهه انقلاب برای رسیدن به وحدت تلاش کنند-راهبرد معاصر
حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است

آیت‌الله کعبی: نامزدهای جبهه انقلاب برای رسیدن به وحدت تلاش کنند

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه نامزدهای جبهه انقلاب باید با درک شرایط حساس کشور برای ادامه یافتن راه شهید رییسی عزیز در جهت رسیدن به وحدت و وفاق تلاش کنند، گفت: باید این تلاش به نقطه ای برسد که انقلاب با رییس جمهوری در طراز شهید رییسی به پیش رود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۴۵۷۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت الله عباس کعبی در خطبه های نماز عید قربان در آستان مقدس مسجد جمکران با اشاره به اینکه بدون تقوی نمیتوان منتظر امام زمان(عج) بود، اظهار کرد: تقوا روح پیام معنویت و اخلاقی است که امام زمان(عج) برای نجات بشریت به جهان مخابره خواهد کرد. 
وی قیام در راه خدا، اقامه دین و مقاومت را سه مولفه مهم حج ابراهیمی دانست و ادامه داد: امامت، روح اسلام ناب محمدی است و در زمان ما امام زمان(عج) این ماموریت الهی را عهده دار هستند. 
عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه های نماز عید قربان با اشاره به جنایات ۹ ماهه رژیم صهیونیستی در غزه تصریح کرد: این حجم از  وحشی گری و جنایت که وجدان های بیدار را در آمریکا، اروپا و دیگر نقاط جهان بیدار کرده و دولت آمریکا نقش مستقیم در آن دارد به نابودی اسراییل ختم خواهد شد. 
آیت الله کعبی با تاکید بر اینکه دفاع چند جبهه ای مقاومت جهانی علیه رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش شکل گرفته است، گفت: عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق عملیات هایی مهم و تمدنی بودند که هیمنه رژیم جعلی صهیونیستی را شکستند و ان را در سراشیبی سقوط قرار دادند. 
وی با اشاره به انتخابات مهم و حیاتی هشتم تیر ماه پس از شهادت آیت الله رییسی، تصریح کرد: هر گونه سستی و سهل انگاری در اصل مشارکت و بی دقتی در انتخاب اصلح می تواند هزینه های سنگینی را به نظام وارد کند.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه شرکت در انتخابات حق شهروندی و واجب سیاسی و تکمیل کننده حماسه تشییع شهیدان خدمت است، گفت: انتخابات رزمایش بزرگ سیاسی و اجتماعی است و در انتخاب اصلح باید به معیارهایی همچون ولایتمداری، مدیریت جهادی، مقاومت علیه استکبار جهانی و اخلاق مداری توجه کرد؛ همچنین نامزدهای انتخابات باید در چارچوب قانون اساسی مرزبندی خود با دشمنان انقلاب و فتنه گران را به صورت شفاف روشن کنند. 
وی در پایان با تاکید بر اینکه نامزدهای جبهه انقلاب باید با درک شرایط حساس کشور برای ادامه یافتن راه شهید رییسی عزیز در جهت رسیدن به وحدت و وفاق تلاش کنند و به نقطه ای برسند که انقلاب با رییس جمهوری در خط رییسی به پیش رود، خاطرنشان کرد: در میان نامزدهای جبهه انقلاب اراده وحدت و هم افزایی وجود دارد و باید تلاش کنیم این اتفاق مبارک محقق شود./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده