ترامپ با تمسخر بایدن: ممکن است قبل از مناظره آمپول تقویتی بزند-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

ترامپ با تمسخر بایدن: ممکن است قبل از مناظره آمپول تقویتی بزند

دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در آستانه اولین مناظره انتخاباتی، رقیبش جو بایدن را دوباره به باد تمسخر گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۲۴۶۹۰۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در همایش انتخاباتی در فیلادلفیا باز هم جو بایدن رئیس جمهور این کشور را مسخره کرد و توانایی‌های روحی و فکری وی را زیر سوال برد.

براساس گزارش نیویورک تایمز، ترامپ در ادامه صحبت‌های خود گفت که بایدن برای مناظره روز پنج شنبه ممکن است از مکمل‌های دارویی استفاده کند.

وی با تمسخر بایدن گفت، کمی قبل از مناظره باید یک آمپول تقویتی بزند تا برای مناظره روی فرم باشد و آنها اینطوری می‌خواهند او را تقویت کنند.

بایدن و ترامپ روز پنج شنبه اولین مناظره انتخاباتی خود را برگزار خواهند کرد. دومین مناظره قرار است روز ۱۰ سپتامبر یعنی ۱۶ روز دیگر برگزار شود.

ترامپ پیش از این رقیب دموکرات خود را به استفاده از مواد مخدر برای برگزاری مناسب سخنرانی سالانه متهم و تاکید کرد که قبل از هر گونه مناظره احتمالی با بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری، باید از او تست گرفته شود./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار