پوتین پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت-راهبرد معاصر
رونمایی واشنگتن از قوانین جدید برای جلوگیری از دستیابی ایران به اطلاعات آمریکایی گزارش سخنگوی وزارت خارجه از سفر عراقچی به بحرین حزب الله: فرستاده آمریکا علناً از تغییر در قطعنامه ۱۷۰۱ سخن می‌گوید تقاضای عربستان از ایران برای برگزاری رزمایش در دریای سرخ رئیس جمهور جدید ویتنام انتخاب شد «گوترش» خواستار برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد دیدار عراقچی با پادشاه بحرین هاآرتص مدعی دسترسی هکر‌های مرتبط با ایران به اطلاعات مهم سران تل‌آویو شد اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان عراق جهاد اسلامی هدف قرار گرفتن زیاد النخاله در دمشق را تکذیب کرد کیف همسر یحیی السنوار چقدر قیمت داشت؟ + تصاویر عراقچی عازم بحرین شد لغو مجوز فعالیت شبکه العربیه عربستان در الجزایر حمله جدید صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت | نفوذ پهپادی حزب‌الله به حیفا رسانه صهیونیستی: اسرائیل امشب تمامی تاسیسات اقتصادی مهم حزب الله را مورد حمله قرار خواهد داد

پوتین پیروزی «مسعود پزشکیان» را تبریک گفت

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پیروزی مسعود پزشکیان را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 06
کد خبر: ۲۴۸۳۷۸

به گزارش راهبرد معاصر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پیامی، پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

 

در پیام پوتین که کاخ کرملین آن را منتشر کرده، آمده است: صمیمانه‌ترین تبریکات مرا به مناسبت پیروزی‌تان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را پذیرا باشید. روابط روسیه-ایران دوستانه و بر پایه حسن همجواری است.

 

وی اضافه کرد: اطمینان دارم که فعالیت شما به عنوان رئیس جمهور (ایران) به بهبود هرچه بیشتر روابط دوجانبه در تمام حوزه‌ها در جهت منافع مردم دوست روسیه و ایران و همچنین تقویت امنیت و ثبات منطقه کمک خواهد کرد. برای شما آرزوی موفقیت، سلامت و صحت دارم.

 

مسعود پزشکیان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رأی از مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی ماخوذه، پیروز شد. سعید جلیلی دیگر نامزد این انتخابات نیز ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رأی به دست آورد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده