پایگاه‌ها و شهرک‌های صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله لبنان-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

پایگاه‌ها و شهرک‌های صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله لبنان

حزب‌الله لبنان شامگاه (جمعه) از هدف قرار دادن چند پایگاه و چند خانه محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۳ - ۲۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 12
کد خبر: ۲۴۹۶۰۰

به گزارش راهبرد معاصر؛:حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه «المرج» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده است.

طبق گزارش شبکه المیادین، حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که مقر گردان پیاده نظام تیپ ۷۶۹ شرقی در پادگان «رامیم» را با گلوله‌های توپ هدف قرار داده و توپ‌های شلیک شده به صورت دقیق به اهداف مد نظر اصابت کردند.

رزمندگان حزب‌الله همچنین ساختمان مورد استفاده سربازان رژیم صهیونیستی در شهرک «المطله» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

رسانه‌های صهیونیستی در این باره گزارش دادند که حمله به المطله به چهار خانه آسیب وارد کرده و منجر به آتش‌سوزی در منطقه شده است.

حزب‌الله در ادامه عملیات‌های امروز خود ساختمان مورد استفاده نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک «مسکاو عام» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین از شهادت «علی حسن نحله» از رزمندگان این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی خبر داد.

از زمان آغاز جنگ غزه مرز‌های لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده است که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمالی می‌گویند کابینه نتانیاهو آنها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار