وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با عضویت بن گویر در کابینه جنگ مخالفت کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با عضویت بن گویر در کابینه جنگ مخالفت کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد مخالف هرگونه مذاکره برای ملحق شدن ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی این رژیم به کابینه جنگ است، زیرا این امر به او اجازه می‌دهد تا برنامه‌های خود را اجرایی کند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۴۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اشاره به ایتامار بن گویر اعلام کرد در کابینه رژیم صهیونیستی فردی وجود دارد که استاد شعله‌ور کردن آتش است و به دنبال این است که منطقه را به آتش بکشد.

براساس گزارش النشره، گالانت همچنین تصریح کرد: من مخالف هرگونه مذاکره برای عضویت ایتامار بن گویر در کابینه جنگ هستم، زیرا این امر به او اجازه می‌دهد تا برنامه‌های خود را اجرایی کند.

پیشتر روزنامه یدیعوت آحارونوت در وبگاه خود «وای‌نت» نوشت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند رضایت «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را با ملحق کردنش به کابینه جنگ مورد نظر، جلب کند. کابینه‌ای که نقش مشورتی خواهد داشت و مجاز به تصمیم‌گیری نخواهد بود.

نتانیاهو قبلا در کابینه امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی انحلال کابینه جنگ را به دلیل استعفای «بنی گانتس» و «گادی آیزنکوت» ۲ عضو آن اعلام کرده بود.

ائتلاف کابینه نتانیاهو تلاش می‌کند پیش از شروع تعطیلات تابستانی پارلمان رژیم صهیونیستی، بحران با بن گویر را حل کند و او را متقاعد کند که به قانون مربوط به خاخام‌ها رای دهد، اما زمان زیادی برای تکمیل روند تصویب این قانون باقی نمانده است. بن گویر هم برای حمایت از این قانون، خواستار الحاق به کابینه جنگ و شرکت در جلسات این کابینه شده است.

حزب «عوتسما یهودیت» به ریاست بن گویر اعلام کرد مذاکرات میان این حزب و حزب لیکود به ریاست نتانیاهو درباره پیوستن بن گویر به این کابینه جنگ جدید همچنان ادامه دارد، اما هنوز توافقی حاصل نشده است.

این حزب اعلام کرد درخواست بن گویر برای پیوستن به چارچوب مشورتی که در ترسیم سیاست و تعیین اصول استراتژیک جنگ غزه شریک است، همچنان پای بر جاست.

این در حالی است که سازمان صدا و سیمای رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام ائتلاف حاکم گزارش داد: نتانیاهو تشکیل یک کابینه امنیتی را به تعویق انداخت تا بن گویر را در آن بگنجاند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار