افشاگری نماینده پارلمان عراق از آزادی تروریست‌ها در سوریه با دستور آمریکا-راهبرد معاصر

افشاگری نماینده پارلمان عراق از آزادی تروریست‌ها در سوریه با دستور آمریکا

یک نماینده پارلمان عراق فاش کرد که آزادی تروریست‌های داعشی از زندان گروه‌های وابسته به آمریکا در سوریه به دستور اشغالگران آمریکایی صورت گرفت.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۱ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 29
کد خبر: ۲۵۲۲۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز دوشنبه فاش کرد که آزادی بیش از هزار تروریست داعشی در سوریه بنا به دستورات مقامات آمریکایی همزمان با درخواست‌ها برای پایان دادن به حضور نظامی اشغالگران صورت گرفته است.

وعد القدو عضو این کمیسیون تاکید کرد گروه موسوم به نیرو‌های دموکراتیک سوریه (از گروه‌های کردی وابسته به آمریکا)، این تروریست‌های داعشی را پس از ۶ سال بازداشت به دستور اشغالگران آمریکایی و با هدف فشار بر دولت عراق و ارسال پیامی به مذاکره کنندگان عراقی در واشنگتن در خصوص پایان حضور نظامی آمریکا در عراق آزاد کرد.

القدو افزود پیامی که آمریکا با این اقدام (آزادی تروریست‌های داعشی در سوریه) ارسال کرده، این است که اگر دولت عراق اقدام به اخراج نظامیان آمریکایی کند، این کشور با خطر ورود مجدد داعشی‌ها به خاک خود روبرو خواهد شد.

وی ادامه داد بخش‌های مختلف نیرو‌های عراقی آماده هستند و امنیت مرز‌ها با سوریه را حفظ می‌کنند و خطر نفوذ این گروه‌های تروریستی وجود ندارد. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر