حاجی‌صادقی: امروز جمهوری اسلامی، مقاومت را به یک گفتمان تبدیل کرده است-راهبرد معاصر
پزشکیان: یقین دارم فلسطین پیروز و رژیم صهیونیستی نابود می‌شود عارف در دیدار «مانوئل ماررو»: آمادگی داریم برای مقابله با تحریم‌ها با دولت کوبا رایزنی کنیم پزشکیان: تقویت مناسبات با کشورهای همسایه اولویت سیاست خارجی دولت چهاردهم است رهبر انقلاب: امروز بلندترین پرچم اسلام در دستان مردم غزه است پزشکیان در دیدار «امامعلی رحمان»: باید برای کمرنگ کردن مرزهای سیاسی تلاش کنیم سرلشکر سلامی: نیروی دریایی سپاه با نوسازی قدرت، مدام شکل جدیدی می‌گیرد رهبر انقلاب در دیدار «امامعلی رحمان»: باید برای حفظ و گسترش زبان فارسی همکاری‌های بیشتری شود اسماعیل هنیه و زیاد نخاله با رهبر انقلاب دیدار کردند آخرین وضعیت همسان سازی حقوق حداقل‌بگیران حاجی‌صادقی: امروز جمهوری اسلامی، مقاومت را به یک گفتمان تبدیل کرده است نخست وزیر ارمنستان و هیأت همراه با رهبر انقلاب دیدار کردند پزشکیان: امت اسلامی برای جلوگیری از جنایت صهیونیست‌ها منسجم‌تر شود مراسم تحلیف رئیس‌جمهور با حضور نمایندگان ۸۶ کشور برگزار می‌شود دیدار رئیس جمهور تاجیکستان و هیأت همراه با رهبر انقلاب پزشکیان: با همکاری کشورهای اسلامی باید بساط ظلم به مسلمانان پایان یابد

حاجی‌صادقی: امروز جمهوری اسلامی، مقاومت را به یک گفتمان تبدیل کرده است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه برغم فراز و نشیب‌ها، انقلاب اسلامی هیچ‌گاه متوقف نشده، گفت: امروز جمهوری اسلامی، مقاومت را به یک گفتمان تبدیل کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 30
کد خبر: ۲۵۲۳۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشتمین دوره تربیت و تعالی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) که صبح امروز در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت شهر مشهد مقدس برگزار شد بیان کرد: فرهنگ پاسداری فرهنگ خدمت و دفاع از انقلاب است. 


وی افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل ماندگاری و زنده ماندن فرهنگ عاشورا اقداماتی بود که اهل بیت امام حسین(ع) با محوریت امام سجاد(ع) انجام دادند.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امام سجاد(ع) امام پس از امام حسین(ع) بودند و باید مانند اباعبدالله(ع) برای بقای دین تلاش می‌کردند. به همین منظور امام سجاد(ع) پس از شهادت امام حسین(ع) در کوفه، شام و مدینه اقداماتی انجام دادند که غیر از امام معصوم کسی توانایی انجام آن را نداشت و این اقدامات اعجاب برانگیز بود.


حجت الاسلام حاجی‌صادقی بیان کرد: شیعیان همان گونه که بقای دین را مدیون امام حسین(ع) هستند و هرچه دارند به برکت امام حسین(ع) است؛ بعد از امام حسین(ع) هم مدیون امام زین العابدین(ع) هستند. 


وی ادامه داد: صحیفه سجادیه بهترین منبع شناخت معارف دینی است و می‌توانیم در زمینه عقاید، اخلاق و شناخت‌های دینی به آن مراجعه کنیم و همچنین در دانشگاه ها آن را تدریس کنیم. 


نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به عوامل شکل گیری شرایط مختلف، گفت: خداوند در گذشت روزگار شرایط مختلفی را به وجود می آورد، فتنه، مشکلات اقتصادی و ... معمولا به دست خود ما ایجاد می شود. 


وی افزود: یکی از دلایلی که خداوند این شرایط را به وجود می آورد آشکار شدن جوهره انسان و غربال کردن انسان ها است.


حجت‌الاسلام حاجی صادقی، خاطر نشان کرد: افراد در شرایط عادی شعار می دهند اما وقتی شرایط سختی به وجود آید معلوم می شود چه کسی شعار داده و چه کسی عمل می کند.


نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه با بیان اینکه برغم فراز و نشیب‌ها، انقلاب اسلامی هیچ‌گاه متوقف نشده است، گفت: با راهبری و هدایت های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی و مجاهدت‌ و جانفشانی های صورت گرفته، انقلاب  اسلامی ایران طی این ۴ دهه از چالش‌ها، فتنه‌ها و مخاطرات مقتدر و سربلند بیرون آمده است. 


وی با اشاره به نقشه‌های دشمن برای سپاه، گفت: هیچ توقعی از دشمن جز دشمنی نداریم، دشمن را دردفاع مقدس شناختیم، سپاه پاسداران با تمام نقشه ها و توطئه های دشمن با قدرت بیشتر پیش می رود. 


حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه عصر حاضر، زمانه نشر فرهنگ حسینی است، افزود: امروز جمهوری اسلامی، مقاومت را به یک گفتمان تبدیل کرده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده