عملیات روانی اکانت‌های صهیونیستی با دروغ ترورهای جدید-راهبرد معاصر
سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد واکنش محمدرضا عارف به شهادت اسماعیل هنیه قالیباف: ایران و جبهۀ مقاومت از خون برادر شهید خود نخواهد گذشت اطلاعیه جدید سپاه: پاسخ سخت و دردناک مقاومت در راه است آیت‌الله جنتی: جبهه مقاومت باصلابت‌تر به مسیرش ادامه خواهد داد دعوت شورای هماهنگی از عموم مردم برای حضور در تجمع امروز رهبر انقلاب: رژیم صهیونی زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت واکنش‌ها به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس پیکر شهید اسماعیل هنیه در تهران تشییع می‌شود واکنش مسعود پزشکیان به ترور اسماعیل هنیه

عملیات روانی اکانت‌های صهیونیستی با دروغ ترورهای جدید

برخی اکانت‌های توئیتری صهیونیستی و آمریکایی از دو ساعت پیش شایعات و دروغ‌های جدیدی را با عنوان ترور برخی فرماندهان مقاومت و ایرانی منتشر می‌کنند که از اساس کذب است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۱ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 31
کد خبر: ۲۵۲۷۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ برخی اکانت‌های توئیتری صهیونیستی و آمریکایی از دو ساعت پیش شایعات و دروغ‌های جدیدی را با عنوان ترور برخی فرماندهان مقاومت و ایرانی منتشر می‌کنند که از اساس کذب است و صرفاً برای صهیونیست‌ها جنبه عملیات روانی دارد.

این تکنیک جنگ روانی و دروغ‌گویی معمولاً برای برهم زدن تمرکز افکار عمومی و همچنین تمرکز رسانه‌ای در کشورهای هدف به کار می‌رود و کارکرد دیگر آن ایجاد رعب و هراس در مردم کشور هدف است.

برای مثال از ساعاتی پیش برخی از این اکانت‌ها مدام عنوان می‌کنند که سردار حاجی‌زاده امروز در سوریه ترور شده و به شهادت رسیده است؛ در حالی که این خبر از اساس کذب بوده و ایشان در صحت و سلامت کامل هستند. جعل‌کنندگان این شایعه صهیونیستی، نه مکان سردار حاجی‌زاده را می‌دانند، نه در سوریه امروز عملیاتی صورت گرفته و نه اساساً امروز ترور فرمانده ایرانی در میان بوده است./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده