پیش‌فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب آغاز نشد-راهبرد معاصر

پیش‌فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب آغاز نشد

درحالی قرار بود پیش‌فروش بلیت پروازهای ایام اربعین به نجف و بغداد با قیمت‌ مصوب از امروز آغاز شود که تاکنون ایرلاین‌ها و سکوهای اینترنتی بلیتی را برای این مسیرها عرضه نکرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 03
کد خبر: ۲۵۲۹۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ طبق اعلام قبلی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی قرار بود از امروز 13 مرداد 1403 پیش‌فروش غیرحضوری بلیت پروازهای اربعین حسینی از طریق سایت ایرلاین‌ها و سایت‌های مجاز آغاز شود.

 

مقصود اسعدی‌سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی  در این‌باره به تسنیم گفته بود: قیمت مصوب بلیت پروازهای اربعین در مسیر تهران-نجف و فرودگاه‌های غرب کشور 10 میلیون و برای مسیر مشهد-نجف و بغداد (فرودگاه‌های شرق کشور) 12 میلیون تومان است. برای مسیر یکطرفه نیز قیمت بلیت به ترتیب 5 و 6 میلیون تومان است.

 

وی تصریح کرد: این نرخ‌ها را شرکت‌های هواپیمایی به‌صورت داوطلبانه اعلام کرده‌اند و از مردم می‌خواهیم مراقب عوامل واسطه‌ای در خصوص گرانفروشی احتمالی باشند.

 

وی با بیان این‌که این واسطه‌ها سایت‌های غیرمجاز هستند، تاکید کرد: به زائران عزیز توصیه می‌کنیم بلیت خود را به‌صورت رفت و برگشت خریداری کنند تا دچار مشکل نشوند، چراکه خرید بلیت در عراق مشمول هزینه‌های ارزی می‌شود.

 

وی یادآور شد: بلیت پروازهای اربعین برای تاریخ 24 مرداد تا 9 شهریور فروخته می‌شود.

 

این در حالی است که تاکنون سایت هیچکدام از ایرلاین‌ها فروش بلیت پروازهای اربعین با قیمت مصوب را آغاز نکرده است. در این بین سایت برخی ایرلاین‌ها نیز دچار مشکل شده است.

 

در زمان حاضر سکوهای اینترنتی بلیت پرواز تهران-نجف برای تاریخ 23 مرداد (یک روز قبل از آغاز ایام اربعین) را با قیمت 9 میلیون تومان به فروش می‌رسانند. این قیمت برای پروازهای هواپیمایی ایران ایر (هما)، کاسپین و آتاست./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده