میراحمدی: شرکت‌های هواپیمایی گران‌فروشی کنند بازخواست می‌شوند-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

میراحمدی: شرکت‌های هواپیمایی گران‌فروشی کنند بازخواست می‌شوند

رئیس ستاد مرکزی اربعین، اظهار کرد: سازمان هواپیمایی باید مراقب گران‌فروشی‌های بلیط هواپیما باشد لذا اگر شرکت‌های هواپیمایی قیمت مصوب بلیط را رعایت نکنند بازخواست می‌شوند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 03
کد خبر: ۲۵۳۰۹۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگویی در مورد نحوه تقسیمات مرزی برای تردد اتباع، گفت: برای اتباع مقیم ایران مرز شلمچه و برای اتباع غیرمقیم ایران مرز چذابه انتخاب شده است، البته سایر اتباع کشورهای غیر از افغانستان و پاکستان می‌توانند از مرزهای خسروی، باشماق و تمرچین هم عبور کنند‌.
وی افزود: محدودیت تردد از جانب دولت عراق فقط برای زائران پاکستانی لحاظ شده به‌گونه‌ای که برای آنها یک سقف حداکثر ۵۰ هزارنفری در نظر گرفته شده و برای سایر اتباع سقفی لحاظ نشده است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: مقامات و علمای پاکستان و همچنین ما نیز پیگیری‌هایی را انجام می‌دهیم تا این سقف ۵۰ هزارنفری از سوی دولت عراق افزایش یابد.
میراحمدی درباره گرانی‌های بلیط هواپیما در ایام اربعین، تصریح کرد: نگرانی ما این است که این مسئله دچار مشکل شود بنابراین سازمان هواپیمایی باید مراقب گران‌فروشی‌های بلیط باشد، اگر قیمت مصوب بلیط را رعایت نکنند بازخواست می‌شوند./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده