محسن رضایی: ایران پاسخی قوی به رژیم صهیونیستی خواهد داد-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

محسن رضایی: ایران پاسخی قوی به رژیم صهیونیستی خواهد داد

فرمانده کل سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی دفاع مقدس با محکوم‌کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه، گفت: ایران پاسخی قوی به اقدامات شرورانه رژیم صهیونیستی خواهد داد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 10
کد خبر: ۲۵۳۹۴۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن رضایی در دیدار با جمعی از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی با محکوم‌کردن جنایات اسرائیل در غزه و انتقاد از استاندارد‌های دوگانه حقوق بشری آمریکا و غرب، اظهار کرد: ایران پاسخی قوی به اقدامات شرورانه رژیم صهیونیستی خواهد داد.

فرمانده کل سپاه در دوران جنگ تحمیلی تاکید کرد: ایران باتدبیر و قدرتمند پاسخ شرارت‌های رژیم صهیونیستی را خواهد داد. طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل، جمهوری اسلامی ایران حق دفاع مشروع از خود دارد و در این زمینه مماشات نخواهد کرد.

وی افزود: با متجاوزی شرور روبه‌رو هستیم که بسیاری از مردم جهان منتظرند ایران با یک سیلی محکم او را سرجای خود بنشاند؛ چراکه اوج جنایات اسرائیل از تحمل بشری خارج شده است.

رضایی ادامه داد: بمباران مدرسه تابعین با بیش از ۱۰۰ شهید دانش‌آموز و قبل از آن بمباران بیمارستان‌ها، کشتن خبرنگاران، زنان، کودکان و سالخوردگان در تاریخ منطقه و حتی جهان کم‌سابقه است. همراهی مدعیان حقوق بشر با این جنایات، تمام آبرو و حیثیت آنان را بر باد داد و معلوم شد شعار‌های لیبرالیستی همچون آزادی، حقوق بشر و نقش سازمان‌های بین‌المللی، نقابی بر چهره تاریک ایدئولوژی نژادپرستانه غرب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: توقف ماشین کشتار رژیم اسرائیل و جنایات آنان در منطقه در شرایطی که با همراهی و حمایت غرب پیش می‌رود، جز با قدرت و اقتدار عملی حاصل نمی‌شود. از همه کشور‌های اسلامی می‌خواهیم باهمکاری با یکدیگر شر این باند قاتل و نژادپرست را از منطقه رفع کنیم. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده