کلاهبرداری ۸۰ میلیاردی با وعده سرمایه‌گذاری در بورس خارج از کشور-راهبرد معاصر

کلاهبرداری ۸۰ میلیاردی با وعده سرمایه‌گذاری در بورس خارج از کشور

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری متهم ۲۶ ساله تحت تعقیب با بیش از ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در اجرای دستور مرجع قضایی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 12
کد خبر: ۲۵۴۲۰۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسماعیل زراعتیان امروز، ۲۲ مردادماه با اعلام این خبر گفت: در اجرای دستور مرجع قضایی و در پی مراجعه شهروندان به فرماندهی انتظامی بخش ارژن شیراز برای دستگیری یک کلاهبردار متواری، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی محل اختفاء متهم را شناسایی و با هوشیاری و اقتدار کامل طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

زراعتیان با اشاره به اینکه پس از تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم دارای احکام جلب متعدد (بیش از ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان) و تحت تعقیب دادگاه حقوقی و دادسرای ناحیه یک شیراز نیز است، تصریح کرد: متهم اغلب با وعده سرمایه گذاری در بازار بورس خارج از کشور (بازار مالی فارکس) اقدام به تحصیل مال نامشروع و کلاهبرداری از شهروندان می‌نموده است.

فرمانده انتظامی شیراز با تاکید بر اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان درخواست کرد قبل از انجام هرگونه معامله و سرمایه گذاری در بازار بورس اطلاعات لازم و دقیق را بدست آورده و فریب افراد سودجو را نخورند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار