پوستر متفاوت فدراسیون فوتبال در حمایت از یوزپلنگ آسیایی + عکس-راهبرد معاصر

پوستر متفاوت فدراسیون فوتبال در حمایت از یوزپلنگ آسیایی + عکس

فدراسیون فوتبال در حمایت از گونه در معرض انقراض یوزپلنگ آسیایی پوستری را با تصویر چهره‌های سرشناس تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان منتشر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 31
کد خبر: ۲۵۵۹۵۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ فدراسیون فوتبال در حمایت از گونه در معرض انقراض یوزپلنگ آسیایی پوستری را با تصویر چهره‌های سرشناس تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان مانند مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، حسین طییبی، اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد، ملیکا محمدی ستاره فقید، زهرا قنبری، فرشته کریمی، امیرحسین اکبری، مهدی میرجلیلی منتشر کرد.

در حالی‌که بازیکنان ملی‌پوش ایران در جهان به عنوان «یوزپلنگ‌ها» شناخته می‌شوند، فدراسیون فوتبال در صفحه اینستاگرام خود به روز ملی یوزپلنگ آسیایی واکنش بی‌سابقه‌ای نشان داد.

فدراسیون فوتبال سال گذشته به علت انجام اقدامات محیط‌زیستی مانند کاشت درخت، حمایت از یوزپلنگ ایرانی در سه جام جهانی و جام ملت‌ها و … به عنوان فدراسیون دوستدار محیط زیست معرفی و از سوی این سازمان حفاظت محیط‌زیست به مهدی تاج - رییس فدراسیون - تندیس یوزپلنگ اهدا شد.

یوزپلنگ از گونه‌های در حال انقراض ایران است که فدراسیون فوتبال در جهت مسئولیت اجتماعی خود به منظور جلب توجه افکار عمومی از آن حمایت می‌کند. / ایسنا

پوستر متفاوت فدراسیون فوتبال در حمایت از یوزپلنگ آسیایی + عکس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار