این مربی به دنبال انتقام است | افسوس استقلالی‌ها برای جذب نکردن مربی این تیم لیگ برتری-راهبرد معاصر

این مربی به دنبال انتقام است | افسوس استقلالی‌ها برای جذب نکردن مربی این تیم لیگ برتری

با حضور دراگان اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم تراکتور خیلی‌ها بر این باور بودند که اتفاق مثبتی در باشگاه تراکتور رخ داده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 01
کد خبر: ۲۵۶۱۰۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ استقلال تهران در هفته سوم مسابقات لیگ برتر پس از شکست مقابل استقلال خوزستان به شدت از سوی هوادارانش مورد اعتراض قرار گرفت و دچار بحران شد.

طرفداران این تیم که از هفته‌ها قبل نسبت به حضور جواد نکونام و کادر فنی اش در تیم شان اظهار نگرانی کرده بودند، ظرف این مدت (پس از تساوی با ملوان و سپس شکست برابر استقلال خوزستان) بار‌ها از مالکان تازه وارد و مدیرعامل جدید باشگاهشان می‌خواستند که یک سرمربی خارجی را در راس کادر فنی تیم قرار بدهد، اما هرگز چنین خواسته‌ای مورد موافقت قرار نگرفت و جواد نکونام به کار خود در این تیم ادامه داد.

در روز‌های گذشته و با نمایش بخش‌هایی از بازی‌های تیم تراکتور -به ویژه بازی آخر این تیم مقابل هوادار که بار‌ها و بار‌ها بازیکنان تراکتور دروازه تیم مهدی رحمتی را تحت فشار قرار دادند و در نهایت چهار بار آن را گشودند- در فضای مجازی و بین هواداران استقلال، طرفداران فوتبال نسبت به عدم حضور یک مربی خارجی مثل اسکوچیچ در تیمشان ابراز تاسف کردند.

طرفداران استقلال که بازی‌های تیم ملی در دوران دراگان اسکوچیچ را به یاد دارند، این روز‌ها بابت حضور این سرمربی در تراکتور و بی توجهی مدیران باشگاه استقلال نسبت به استخدام او ابراز تاسف و ناراحتی می‌کنند.

ناگفته نماند؛ کارشناسان فوتبالی در روز‌های گذشته با دیدن عملکرد تراکتور در زمین مسابقه به لحاظ تاکتیکی، این تیم را یکی از تهاجمی‌ترین تیم‌های این فصل از مسابقات لیگ برتر دانسته اند. آنها معتقدند دراگان اسکوچیچ آمده تا توانایی‌هایش را به مسئولان فدراسیون فوتبال اثبات کند. به همان‌هایی که او را در آستانه حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از راس کادر فنی تیم ملی برداشته و کارلوس کی روش را به جایش به تیم ملی برگرداندند.

یادآور می‌شود؛ تیم ملی فوتبال کشورمان که در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ نتایج ضعیفی گرفته و در آستانه حذف بود، اما با حضور همین سرمربی در بهترین شرایط و با نتایجی خیره کننده جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قطر را بدست آورد. اما در فاصله کوتاه باقیمانده تا شروع جام جهانی کارلوس کی روش جایگزین اسکوچیچ شد. / خبرورزشی

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار