وزیر خارجه آمریکا: روسیه محموله‌هایی از موشک‌های بالستیک ایران را دریافت کرد-راهبرد معاصر

وزیر خارجه آمریکا: روسیه محموله‌هایی از موشک‌های بالستیک ایران را دریافت کرد

بلینکن گفت: روسیه محموله‌هایی از موشک‌های بالستیک ایرانی را دریافت کرده است. روسیه در هفته‌های آینده از موشک‌های بالستیک ایرانی استفاده خواهد کرد. اسرائیل در معرض حمله ایران قرار دارد و ما آماده‌ایم تا در مقابله با آن به این کشور کمک کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 10
کد خبر: ۲۵۶۹۲۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شده که روسیه محموله‌هایی از موشک‌های بالستیک ایرانی را دریافت کرده است.

بلینکن گفت: یکی از دلایل ادامه تهاجم پوتین به اوکراین، حمایت چین است و ما کسانی را که به ماشین جنگی روسیه سوخت می‌رسانند، پاسخگو خواهیم کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد: ایالات متحده از مدتی پیش نسبت به ارسال موشک‌های بالستیک از سوی ایران به روسیه که در اوکراین از آنها استفاده می‌کند، هشدار داده است.

وی افزود: روسیه محموله‌هایی از موشک‌های بالستیک ایرانی را دریافت کرده است. روسیه در هفته‌های آینده از موشک‌های بالستیک ایرانی استفاده خواهد کرد.

بلینکن ادامه داد: اسرائیل در معرض حمله ایران قرار دارد و ما آماده‌ایم تا در مقابله با آن به این کشور کمک کنیم.

به گفته بلینکن ایالات متحده تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال خواهد کرد. موشک‌های ایرانی به روسیه توانایی و انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهند و به جنگ در اوکراین دامن می‌زنند. / انتخاب

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار