فولاد سیرجان قهرمان جام باشگاه‌های والیبال آسیا ۲۰۲۴ شد-راهبرد معاصر

فولاد سیرجان قهرمان جام باشگاه‌های والیبال آسیا ۲۰۲۴ شد

تیم فولاد ایرانیان سیرجان با پیروزی قاطع برابر شهداب یزد در فینال جام باشگاه‌های والیبال آسیا ۲۰۲۴، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 15
کد خبر: ۲۵۷۳۸۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ در مسابقه فینال جام باشگاه‌های والیبال آسیا ۲۰۲۴ که به میزبانی یزد برگزار شد، تیم فولاد سیرجان با درخشش بازیکنانش موفق شد شهداب یزد را در سه ست پیاپی شکست دهد.

ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود فولاد به پایان رسید؛ در این ست، تیم سیرجان با بازی هماهنگ و کار تیمی قوی توانست برتری خود را بر حریف یزدی دیکته کند.

در ست دوم نیز فولاد سیرجان با نمایشی قدرتمند، ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد. تیم شهداب در تلاش بود تا با بهره‌گیری از حمایت هوادارانش و انگیزه میزبانی، بازگشتی در نتیجه ایجاد کند، اما فولاد با دفاع محکم و سرویس‌های دقیق، برتری خود را حفظ کرد و اختلاف امتیازی قابل توجهی را رقم زد.

ست سوم رقابت نزدیک‌تر شد و شهداب یزد تمام تلاش خود را برای بازگشت به بازی انجام داد، اما این فولاد سیرجان بود که با تجربه و دقت بیشتری عمل کرد و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳، پیروزی در این ست را نیز به دست آورد و قهرمان آسیا شد.

این پیروزی و قهرمانی فولاد سیرجان در حالی رخ داد که سالن مملو از تماشاگران یزدی بود و هواداران در طول مسابقه تیم شهداب یزد را تشویق می‌کردند. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار