وزیر صهیونیست: غرب باید از «اسرائیل» علیه ایران حمایت کند-راهبرد معاصر
در ایالت‌های کلیدی آمریکا کدام نامزد پیشتاز است؟ + آخرین نظرسنجی حزب‌الله شهادت «نبیل قاووق» را تایید کرد ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است

وزیر صهیونیست: غرب باید از «اسرائیل» علیه ایران حمایت کند

وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی ضمن تکرار یاوه‌سرایی‌ها علیه ایران گفت که غرب باید برای مقابله با ایران از «اسرائیل» حمایت کند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۲۵۸۶۹۶

 به گزارش راهبرد معاصر، وزیر موسوم به آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی ضمن گزافه‌گوئی علیه ایران گفت: غرب باید در مقابل ایران با ما باشد، زیرا این کشور در تلاش برای دستیابی به بمب هسته‌ای است.

 

این وزیر افراطی کابینه صهیونیست‌ها در ادامه ادعاهای خود افزود: باید برای همه روشن سازیم که ایران تهدیدی برای کل جهان آزاد است.

 

این وزیر صهیونیست پیشتر نیز در سخنانی گفته بود که تغییر نکردن وضعیت در جبهه شمال و جنگ با حزب‌الله، شکست تلقی خواهد شد و تداوم حملات مانع بازگشایی مدارس در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی خواهد شد.

 

حدود یک ماه پیش هم معترضان صهیونیست در یکی از مدارس منطقه اشغالی کفار مناخیم به وزیر آموزش و پرورش رژیم اشغالگر حمله کردند و نیروهای پلیس او را از دست معترضان مخالف نتانیاهو نجات دادند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار