عراقچی: مشورت‌های امروز در مصر بسیار سازنده بود-راهبرد معاصر
عراقچی: مشورت‌های امروز در مصر بسیار سازنده بود نتانیاهو: یحیی السنوار را ترور کردیم CNN: بایدن در جریان ادعای اسرائیل مبنی بر ترور یحیی سنوار قرار گرفت رهبر انصارالله یمن: آمریکا به دنبال مسلط کردن اسرائیل بر منطقه است شبکه کان اسرائیل: ارزیابی‌ها این است که یحیی سنوار ترور شده | شبکه ۱۲ اسرائیل: آزمایش‌های DNA در حال انجام است؛ اینکه او سنوار است یا نه، طی ساعات آینده اعلام خواهد شد مقام سعودی: با ایران برای کاهش تنش کاملا همسو و هماهنگ هستیم لاپید: پاسخ صحیح به ایران حمله اسرائیل به تاسیسات نفتی آن است احتمال اقدام انگلیس علیه سپاه و فروپاشی روابط دیپلماتیک لندن و تهران عراقچی: جزایر سه‌گانه همیشه متعلق به ایران بوده‌اند و تا ابد نیز چنین خواهد بود بیانیه مغرضانه شورای همکاری خلیج فارس و اروپا: به اشغال جزایر سه‌گانه ایرانی پایان دهید! حادثه امنیتی برای یک هواپیما با ۱۹۲ مسافر بر فراز عمان کمک نظامی ۴۲۵ میلیون دلاری آمریکا به اوکراین بغداد الیوم: غیاب «قاآنی» عملیات فریب ایران بود | معادله جنگی جدید در راه است طالبان: درباره اخبار مبهم کشته شدن افغان‌ها در مرز ایران تحقیق می‌کنیم کاخ سفید: بایدن در تماس با زلنسکی بسته کمکی جدیدی را اعلام می‌کند

عراقچی: مشورت‌های امروز در مصر بسیار سازنده بود

وزیر خارجه ایران بعد از دیدار با مقامات مصری گفت که دیدار‌ها و مشورت‌های او با این مقامات بسیار سازنده بود.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۸ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 17
کد خبر: ۲۶۰۴۶۵

به گزارش راهبرد معاصر، «سید عباس عراقچی»، وزیر امور خارجه ایران در قاهره بعد از پایان دیدارهایش با مقامات مصر گفت: مسائل دو جانبه‌ای بین ایران و مصر وجود دارد و طبیعی است که در خصوص آن‌ها صحبت شده است و فکر می‌کنم که الان چشم انداز بهتری وجود دارد.

او پنجنشبه شب با بیان اینکه موضوع اصلی سفر من در حال حاضر مشورت‌ها و رایزنی‌ها در خصوص منطقه بود، گفت: «صحبت‌ها با آقای السیسی بسیار صریح، مستقیم در خصوص اوضاع منطقه بود».

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: ما نگرانی‌ها و منافع مشترک داریم و طبیعی است که موضوعات مورد اختلافی نیز وجود دارد. مشورت‌های امروز بسیار سازنده بود از این حیث که دیدگاه‌های دو طرف بهم نزدیک است.

عراقچی همچنین گفت: در خصوص جلوگیری از افزایش تنش و گسترش جنگ به کل منطقه که یک نگرانی عمومی است، نیز اتفاق نظر وجود دارد./ تسنیم 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار